Spółka skupia się na MRR i ARPU,a nie na przyroście klientów. Jest miejsce do dalszej podwyżki. Wielu klientów rozpoczyna trial, ale ma podpiętą kartę bez środków. Nie zostało to powiedziane wprost, ale tacy są odcinani. Wzrośnie działalność offline na terenie USA. Rośnie udział klientów jednego produktu na klientów wieloproduktowych (dziś stanowią 1/4 wszystkich klientów). Spólka rzuca rękawicę Intercomowi w temacie pozyskania klientów premium. 8% największych klientów odpowiada za 50% MRR (i chyba w tym kierunku idzie spółka). Dwa nowe produkty są w fazie beta (klienci już z nich korzystają) i mają na celu pełną automatyzację komunikacji.
No i odejścia dotyczyły głównie tych najmniejszych klientów, a udział sprzedaży abonamentów rocznych rośnie 10% rdr. Zapożyczeni koledzy kokosa muszą rozważyć odkupywanie akcji póki są tanie
Wydaje mi się, że nie było powiedziane, że 8% klientów generuje 50% mrr, a że 50 największych klientów odpowiada za 8% mrr? I spółka jest mocno zdywersyfikowana między klientami.
. Widać, że spółka nie ma pomysłu na poprawe akwizicji klientów. Dobrze, ze chociaz dostrzegła problem tylko jak go rozwiazać? do konca miesiąc witamy 50 PLN
Dnia 2025-01-07 o godz. 12:41 ~czujny napisał(a): > Spółka skupia się na MRR i ARPU,a nie na przyroście klientów. Jest miejsce do dalszej podwyżki. > Wielu klientów rozpoczyna trial, ale ma podpiętą kartę bez środków. Nie zostało to powiedziane wprost, ale tacy są odcinani. > Wzrośnie działalność offline na terenie USA. > Rośnie udział klientów jednego produktu na klientów wieloproduktowych (dziś stanowią 1/4 wszystkich klientów). > Spólka rzuca rękawicę Intercomowi w temacie pozyskania klientów premium. > 8% największych klientów odpowiada za 50% MRR (i chyba w tym kierunku idzie spółka). > Dwa nowe produkty są w fazie beta (klienci już z nich korzystają) i mają na celu pełną automatyzację komunikacji.
Dzięki przyjacielu za zwięzłe podsumowanie. Takich ludzi potrzebujemy!