• C/z 3,7 Autor: ~Mario77 [37.30.32.*]
    Szok, spółka z branży gaming z takimi parametrami. Wręcz niesamowite co można zrobić z kursem. Średnia to c/z 20 dla takich spółek a dawniej to było nawet powyżej 30.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    jest jeszcze ciekawiej jak sie wezmie pod uwage ze w kasie spółki jest 500 M PLN a ona jest wyceniana na 1 MLD PLN .

    wiec " Goły" biznes jest wycenainy na 500 M PLN ---a on po 3 qw przynosi 200 M zysku. Po 4 Kwa pewnie bedzie jakies 250 M zysku .
    Co oznacza P/E 2 nawet jesli przychody i zyski beda mniejsze w przyszłym roku to - i tak Jest Bardzo tanio.

    Problem w tym ze pomimo ze jest tak bardzo tanio to nadal widac presję sprzedazy --a raczej Brak chetnych do kupowania bo Przy takiej kapitalizacji to obroty dzinne sa NISKIE i kurs osuwa sie i osuwa i osuwa na malych wolumenach .

    Brakuje tu pojawiania sie jakis wiekszych wolumenów to byłby sygnal ze ktoś zaczyna mocniej brac papaier tak jak to było w 2023 roku na podbnych poziomach cenowych -- teraz wolumen jest tak mikry Ale to nie zmienia faktu ze kurs dołuje i dołuje i nwest te wyniki ktore podali nie zmieniło sytuacji ze nadal jest presjja spadkowa.

  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Mario77 [78.88.27.*]
    Poprostu chcą zebrać papier na TEN podobna sytuacja. Fundamenty do wzrostów i to b dużych są piękne. Potrzeba cierpliwości no i korzystania z promocji
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    tu juz nie bardzo jest co zbierać , bo wskazuja na to wolumeny.

    do skupu tez 27 M papaierów sie zglosiło z 67 jakie było pomimo ze cena wynosiła ok 9$ .

    Tom jest kwestia słabosci rynku , gamedevu , braku kapitału i dlategho moga sobie rysowac wiekszi kurs jak jak chcą , nawet przy tak niskich wspólczytnnikach fundamentalnych .
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Miś_org [31.0.56.*]
    Wskaźnikowo rzeczywiście wygląda super. Ale na tej spółce ciąży kilka rzeczy.
    Jest to w zasadzie spółka jednej gry (pomimo dwoch tytułów). Gra jest na rynku mocno regulowanym i jest to obarczone dużym ryzykiem. Przykład wywalenia gry z Google Play w Polsce jest dość wymowny. Takie ryzyka są również w innych krajach w Europie (Belgia i Niderlandy zakazują takich gierek). Co gorsze problem może być również w niektórych stanach w USA. Poza tym konkurencja nie śpi. Na tą chwilę przychody spadają dość mocno r/r, a prognozy analityków na kolejne lata są jeszcze słabsze. Brakuje wyraźnie pomysłu na przyszłość. Przez ostatnie lata nic im się nie udało zrobić. Wprawdzie siedzą na gotówce, ale takie rzeczy jak skup akcji, to jest zdecydowanie zły pomysł. Już lepiej jakby dzielili się zyskiem w postaci dywidendy. I na koniec, spółka ma dość słabą płynność. To nie przyciąga większych graczy.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~KROK [193.242.212.*]
    pokaż mi lepszą spółkę w tej branży
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    No raczej sie nie znajdzie....

    1. To jest spółka 2 Gier I to wypuszczone Rok po roku ddawały przez lata takie Efekty ze przychody z tych gier ---to 4 MLD $ w przeciagu niecałych 10 lat. wiec robi wrażenie ----OD ZERA do BOHATERA.

    2. Najważniejszy rynek to US , tam faktycznie tocza sie roznego rodzaju sprawy ale one maja raczej charakter " chce zarobic jakieś pieniadze ---

    3. Spólka ma pomysły na siebie przy zmienbiajacycm sie rynku , własnie dlatego powołali zespoły HUGE IPODS, ktore testuja kolejne gry , jesteś ABSOLUTNIE pewien ze nie mają pojecia jak sie rozwijać? A co bedxize jesli z kolejnymi Grami sie wstzrelą w ryzenkj tak jak z HUUGE CASIBO i BILONS CASINO w 2015 i 2016 roku . Jesli sie wstrzela to przez kolejne 10 LAT moga trzepac ogromna kasę .

    4. spólka mowi otwrcie ze chce sie tez rozwijac przez przejecia , przyglada sie rynkowi i chce przejmowac inne podmioty ---che tez zroznicowac swój biznes o wejscie na inne platformy niz tylko mobilki, chca bbyć spółka multiplatformową .

    5. Konsensus na ten rok w skrócie

    2024 ---to 255 M $ przychodów i 65 M $ zysku . ---powinni to wypełnić .

    2025 -- 233 M $ przychodów i 60 M $ zysku ( jesli dolec bedzie po 5 PLN ) to oznacza 300 M PLN zysku .

    Jeszce raz - Okey przychody spadaja zyski też trochę topnieja---ale ONE i tak sa ogromne vs Kapitalziacja spółki --- Ktora ma Ogromne poklady kasy na kontach .

    500 M Kapitalziacji spolki ( bez KAsy ) a w tym roku bedzie 250 M PLN zysku --w przyszłym moze byc Podobnie --wiec w 2 LATA Moga zarobic taka kase jaka jest obecna wartosc HUGE wyczyszczonego z KASY

    NIe ma takiej drugiej spółki growej .

  • Re: C/z 3,7 Autor: ~turbo_riziko [37.248.224.*]
    Już samo to że ktoś zakłada przy obecnych realiach gospodarczych dolara po 5 zł świadczy o tym że nie wie o czym mówi. Taka cena dolara jest możliwa w sytuacji znacznej eskalacji konfliktu a to obecnie nie jest scenariusz bazowy
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Akcjonariusz_Gosc [185.246.208.*]
    Tak, patrząc na bieżącą kapitalizację w porównaniu do poziomu gotówki, którą posiadają albo na mnożniki faktycznie można się zastanawiać „dlaczego tak tanio?”, ale moim zdaniem podstawowym problemem spółki, który wpływa na tak niską wycenę, jest kompletny brak pomysłu i brak odpowiedzi na pytanie o rozwój/wzrost biznesu w przyszłości. Oczywiście przychody z głównego (w sumie jedynego) tytułu będą jeszcze przez jakiś czas zasilać spółkę, ale trend jest nieubłagany – od momentu wejścia na giełdę liczba płacących graczy cały czas spada, a tylko przez ostatnie 1.5 roku zmniejszyła się o prawie 20% (bazując na danych operacyjnych zamieszczanych przez spółkę na stronie ir).

    Jedyne działania prezentowane przez ten czas przez spółkę to manewrowanie wydatkami na pozyskiwanie użytkowników (UA) (w tym okresie od 7.7 mln USD do 11.2 mln USD kwartalnie). Po stronie kosztowej (inne niż koszty operacyjne i UA) spółka nie podejmuje praktycznie żadnych działań – przez ten okres przychody spadły o ok. 15%, a kwartalne koszty operacyjne cały czas są na poziomie ok. 17 mln USD, chociaż co kwartał czytamy o działaniach efektywnościowych i ograniczaniu liczby pracowników.

    Na strategię M&A i jakiekolwiek realne, pozytywne efekty w tym obszarze też się raczej nie doczekamy. Jedyna większa transakcja – zakup gry traffic puzzle w 2021 – okazała się klapą i kosztowała pewnie w sumie dobre kilkadziesiąt mln USD (cena zakupu i późniejsza kasa włożona w marketing). Dwie małe transakcje przeprowadzone w tym roku, o których spółkach informuje w swoich raportach należy traktować chyba na zasadzie ciekawostki, a nie czegoś co może dać realne biznesowe skutki. 

    Podsumowując, tutaj chyba nie ma co liczyć na jakąś spektakularną poprawę, tzn. jeżeli nie zajdzie jakaś gruntowna zmiana w sposobie zarządzania (tak na marginesie, to zdaje się, że jest to spółka z jednym z najliczniejszych zespołów zarządzających – polecam ich stronę, sekcję „o nas” – jest tam kilkanaście osób z tytułem „wiceprezes”
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    Wiesz co Fajnie byłoby jakby Inne spólki growe miały taka regularnosc w dochodach jaką ma HUUGE ---ALE TAK NIE JEST.

    Zobacz na wyniki nawet wielkiego CDR w 2020 jakie mial a jakie mial rok później czy 2 lata póżniej :)

    zobacz na 11 bit jaką miał kapitalizacje przez wiele lat VS -- przychody i wyniki ---Tam BYŁA NARRACJA ze za jakis czas ( parę lat ) Poprawia ją i ze wycena 1- 1.5 MLD jest wlanise dlatego usprawiedliwiona i CO ? okazało sie ze 11 BIT bedzie miał GORSZE WYNIKI ROCZNE przy wielkiej wyczekiwanej premierze .niż HUG --- za JEDEN QW . a ich wycena to 600 M PLN -- majac w kasie 100 M to 500 M. ---dokladnie tyle ile HUGE ( nie uwzgledniajac kasy ) .

    Ciagle powtrzasz ze ---HUGE to firma Jednej GRY ---to Firma 2 GIER ---HUUUGE casino - przychody 122 M $ ---BILIONARES CASINO -62 M $ .

    Faktem jest ze przez wiele lat skupiali sie na tych 2 grach wprowadzonych w 2015 i 2016 roku --- To pokazuje JAKA przewage maja MOBILKI vs PC ( moze poza wielkimi hitami ONLINE jak PUBG czy CS: Go itp) -- Te 2 GRY przez 10 lat Wygenerowały 4 MLD $ przychodu ---TYLE to nawet wielki CDR nie ma z tych swoich Olbrzymich HITÓW :)) .

    Po prawie 10 latach nadal potrafią przynosic 1 MLD PLN przychodu --- 240 M PLN zysku --- przy 500 M kapitalizacji ( wyciagajac 500 M kasy jaką posiada spółka) ---a niektórzy narzekają na detale typu Spadły przychody R/R i zyski R/R --- Powiedz o ile spadły przychody i zyski CDR R/R w latach 2020/20221 ---czy to był koniec firmy.

    Kolejna sprawa. HUGE nie zamyka sie na skobel --- Doskonale wiedzą o komplikowaniu sie Rynku na którym działaja ---Dlatego powołali wewnetrzne zespoły do Produkcji nNowych GIER , dlatego planuja przejecia , dlatego chcą wyjsc poza MOBILKI i stac sie spółka multiplatformową .

    Skoro w latach 2015- 2016 potrafili wypuscic 2 flagoiwce na ktorych Generowali Niewyobrażalny hajs ( dla polskiego gamedevu) 2 MLD $ przychodów --- to nie w kij dmuchał nawet dla Wielkiego CDR--TYLKO z 2 GIER . To dlaczego uważasz że nie maja absolutnie żadnych szans na wykreowanie kolejnych hitów ktore byc moze wlasnie wchodza w fazę testaowania --- i wsrod tych prototypów

    Życze wszystkim spółkom growym Takich " KŁOPOTÓW " --- takich ktore powoduja ze Pzrychody roczne są na poziomie Kapitalziacji ( to by oznaczało 17 MLD PLN przychodów dla cdr ) ---zeby mieli w zyskach 1/ 5 Kapitalizacji ( to by oznaczało 3.5 MLD zysku dla cdr rocznie ) ---i zeby spólki miały 50 % kapitalziacji w kasie spółki --- ( to by oznaczało 8.5 MLD PLn w CDR) --- i zeby wszyscy narzekali jak to jes Kiepsko bo Przychody R/R spadaja przy P/E niecałych 4 . :))

  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    Wkradł sie BŁĄD --- te 2 Flagowce wygenerowały 2 MLD $ przychodu , HUUGE powstał w 2014 ROKU ( mija 10 lat ) - a juz w 2015 i 2016 wypuscili takie GAMECHANGERY . :))

    te 2 GRY są juz STARE ale nadal bardzo JARE --- huge obecnie skupia sie nad utrzymywaniem MARŻOWOŚCI co im póki co doskonale wychodzi bo MARŻA skorygowana EBITDA wynosi ponad 35% w 3 qw wzrost o 5% kw /kw .

    Kontropluja wydatki --- koszty marketingu i reklamy spadły o 24 % R/R i QW/QW .

    Skorygowana Ebitda wynioała 21 M $ , przy przychodach 59 M $ w 3 qw.

    Rozwój “Huuuge Pods” – inwestycja w przyszłość

    Huuuge kontynuuje inwestycje w rozwój nowych gier. Zespoły „Pods” pracują nad innowacyjnymi tytułami. Dwie testowe premiery (MVP / tech launch) planowane są na drugą połowę 2024 roku. Huuuge zainwestował też niedawno w Empire Games, małe studio, które będzie funkcjonować jako nowy zewnętrzny zespół, wspierając działania na rzecz organicznego rozwoju.

    Planuje też przejecia zeby wzmocnic grupę .

    wiele wskazuje na to ze zarowno w AT jak i AF powienin być jakiś przełom dla wyceny spółki na rynku ----Czy bedzie ? czas pokaze.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Akcjonariusz_Gosc [185.246.208.*]
    Każdy na to patrzy jak uważa za stosowne. Porównywanie 1:1 z CDP jak dla mnie chybione bo to jednak dwa różne modele biznesowe.
    Nie mówię, że HUG nie odniósł sukcesu w przeszłości tylko, że brak zainteresowania tym papierem i niska wycena biorą się z tego, że spółka nie ma pomysłu na siebie w przyszłości. Do tego dochodzi jeszcze ogólnie słaby sentyment do biznesów typu social-casino.

    Oczywiste, że HUG się nie zwija (to zresztą jest napisane - tutaj na pewno jeszcze przez jakiś czas będą generowane przychody z głównego (jedynego) tytułu). Tak na marginesie to skąd bierzesz 4mld USD przychodów? (za okres od 2017 - do Q3 2024 to jest łącznie 2.1mld USD - patrząc na dane zamieszczone na stronie ir spólki).

    Rzeczywiście mówią (cały czas) o tym, że planują przejęcia - tylko przez ponad trzy lata nie byli w stanie pokazać w tym obszarze nic konkretnego (poza jedną nieudaną transakcją) co jest o tyle zastanawiające, że w zespole zarządzającym wskazane są trzy osoby dedykowane do obszaru strategii/rozwoju/akwizycji.
    Pomysłu na dywersyfikacje biznesu na razie nie pokazali, a efektów działań ograniczających koszty, o których słuchamy od co najmniej 1.5 roku też jakoś nie widać w liczbach.

    Ja po prostu nie widzę tutaj, na razie, czynników, które jakoś istotnie i trwale mogłyby odwrócić trend.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    Kolego --Ty mowisz o przeszłosci --:))

    A my mowimy o teraźniejszości :)) - Wyniki sa tu i teraz i są KOZACKIE.

    A to ze rynek ich nie dostzrega---coż ---w 2015 ROKU po debiucie Wiedzmina 3 - rynek wyceniał CDR na 20 + PLN --on też wydawał sie nie dostzregac Potencjału zysków przychodów i rozwoju . P/E była 5--Kisili papier rok czasu po 20 PLN ---zeby potem pojechac na 400 PLN.

    na 11 bit rynek też nie dostzregał potencjału TWOM w 2014 roku ---tuz przed sama premierą w TYM samym DNIU --OFE sypało kkwitami na lewo i prawo po 10 PLN ---wczensij Chetnych tez nie było na akcje po 11 BIT 10-14 PLN , pomimo ze były Przecieki ze TWOM to za. je fajna. gra I co było potem ?

    2020 rok XTB pokazuje 150 M pln zysku ---za 1 QW kurs akcji rosnie na 12 PLn zeby potem sapśc na 7 PLN --- teraz lata po 70 PLN .

    2009 rok KGHM spada na 12 PLN --- zeby rok pózniej wyplacic 12 PLn samej dywidendy --- przy kursie 100 PLN .

    NAwet na tych " starych " grach w przecigu kilku kolejnych lat zarobia Drugie tyle ile maja w kasie spółki ---alE HUGE nie chce bazowac tylko NA Tych 2 grach ---juz jakis czas temu postawił na rozówj NIe znasz dnia kiedy moga trafic w HITA.

    Gamedev jest w Totalnej padace ---jest mnostwo spolek Growych na naszym bananie , jest mnostywo spółke ktore sobie nie radza z wynikami , jest mnostwo spolek ktore potyzrebuja finasowania , jest mnostwo spolek ktore rozmieniają sie na drobne. Sa debiuty ( jak ten wczorajcszy spolki GAMEDEVOWEJ ) ktora na dzien dobry ma -60% -i to przy niskiej kapitalizacji ---To jest przyczyna dlaczego tak dobra spólka jest tak nisko wyceniana ---nie ma " SENTYMENTU" ale być moze to jest wlasnie ten czas zeby w MOCNEJ PROMOCJI I TONIO --kupowac spólkii ktore maja dużaą wiekszą wartośc wewnetrzną --a HUGE wynikami TU I TERAZ pokazuje jaką ma wartosc wewnetrzbna Ile ich biznes NADAL generuje kasy itp itd.

  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.76.*]
    @ akcjonariusz GOŚĆ

    A dlaczego twierdzisz że nie mają pomysłu na siebie?

    w tamtym roku Prezesem HUUGE został Projektant TYCH dwóch CASYN --ktore CHwile Po powstaniu Społki zaczeły zdobywac RYNEK --- on powołał do zycie wewnetrzne zespoły mające robic INNOWACYJNE gry . --- Prezes twierdzi że inwestują w innowacyjnosć nowych gier, uważasz że Kłamie i ze jednak NIe maja pomysłu na siebie ?  

    Wiesz w tej kwestii Polegam bardziej na Prezesie niz na NONAME z Forum bankiera. BILIONERS CAsino wygenrowało od Pażddziernika 2016 roku 0.7 MLD $ ---a HUUUGE CASINO wygenrowało 1.4 MLD $ --od debiutu czyli od CZerwca 2015 roku --- To sa jego Sukcesy i to buduje Jego wiarygodnosc ze moze wiedzieć CO MÓWI ---A czym ty sie mozesz pochwalic ?.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Mario77 [37.30.32.*]
    Daj na luz, zbiorą akcje to i mogą zrobić cenę z IPO. A teraz trzeba się cieszyć że zrobili promke i można skubać co od kilku sesji ładnie widać. TEN i Huuuge jest ładnie pilnowany pewnie przez ten sam team
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Mario77 [37.30.32.*]
    Dziś było widać jak kurs szedł up i co zrobili szybki zrzut i postawili batonik na 10k.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.137.76.*]
    wczoraj też pojawił sie ktos z 10 K na S w okolicach 17 PLN.

    widac ze chcą wyrysowac obecnie kurs byc moze bedzie jeszce zejscie niżej po to zeby jedzcze docisnąc spadki i przy okazji wyrysowac moze jakąś formacje ktora łądnie by pasowała do zakonczenia tego trendu spadkowego.
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Akcjonariusz_Gosc [84.17.55.*]
    „Dlaczego twierdzisz, że nie mają pomysłu na siebie”
    Powtórzę:
    • brak dywersyfikacji biznesu, 97.5% działalności to HCasino i BCasino, a w przypadku tych tytułów średnioterminowy trend jest jednoznaczny. Social casino to jest spadający rynek. Spolka będzie generować dodanie, ale malejące wyniki (wystarczy spojrzeć na konsensus publikowany na ich stronie).
    • M&A – pomimo stałego komunikatu ze strony spolki, że „celem są przejęcia dające przełomowy wzrost” w tym obszarze na razie nic konkretnego spółka nie pokazała
    • Dyscyplina kosztowa – pomijając koszty UA (których poziom faktycznie zmienia się z kwartału na kwartał) – to koszty operacyjne od co najmniej 1.5 roku są na tym samym poziomie i to pomimo wielu już komunikowanych „działań efektywnościowych i ciągłego poszukiwania oszczędności”
    • Huuuge Pods – cytując za prezentacjami inwestorskimi spółki – Q3/2023 – „Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej pracy  naszych zespołów, obecnie testujemy dwie gry. W miarę zbliżania się gier do odniesienia komercyjnego sukcesu, rozważymy zwiększenie nakładów na marketing.”, Q4/2024 – „Gry znajdują się jeszcze na wczesnym etapie. Przetestowaliśmy kilka prototypów w III kw. 2024 r.; planujemy dalsze premiery MVP/tech w nadchodzących miesiącach. Gdy którykolwiek z tych produktów osiągnie komercyjną rentowność, ostrożnie zwiększymy inwestycje w marketing, aby wspierać ich rozwój.” czyli nie pozostaje nic innego jak wiara i trzymanie kciuków…

    I na koniec kilka proponowanych miar tzw sukcesu, o którym z takim zacięciem piszesz:
    • Kapitalizacja na dzień 18/9/23 – 1.732 mln PLN, kapitalizacja na dzień 26/11/2024 – 1.011 mln PLN, spadek 720 mln PLN, spadek skorygowany o skup akcji 437 mln PLN (25.2%)
    • Spadek DPU Q3/24 vs Q3/23 - 16.5% (HCasino i BCasino), 19% (wszystkie)
    • Spadek LTM Adjusted EBITDA Q3/24 vs Q3/23 - 21%

    Każdy na to patrzy jak uważa za stosowane, ja po prostu nie widzę czynników, które mogły odwrócić trend i tym samym pozytywnie wpłynąć na kurs/wycenę, a jak będzie to zobaczymy...
  • Re: C/z 3,7 Autor: ~fuks [45.248.77.*]
    1. Kolego Gier nie robi sie jak za Prstryknieciem palucha . :) --wewnetrze zespoły do produkcji NOWYCH gier powstały w TAMTYM ROKU --- na wszytko tzreba troche czasu .

    2. Prezes informuje ze juz pierwsze prototypy sa w fazie testowania W OBECNYM CZASIE --- przyjmujesz ten komunikat czy nie bardzo możesz go zaczaić .

    3.Prezes też mowi ze mocno skupiaja sie na marzowosci --- w 3 QW --Marze sa wysoki ebitda skorygowana jest powyzej 35% -- koszty marketingu i sprzedazy mocno spadają qw/qw R/R - to masz w komunikacie pracsowym za 3 qw.

    To ze inwestuja w " badania i rozwój " i ---niech inwestują ---wlasnie to moze byc kluczem do potencjalnych przyszłych sukcesów nowych gier. w tym roku zainwetorali 50% tego co wydali na kampanie aktywujace graczy do ich flagowców --w zeszłym roku była jescze lepsza proporcja bo mniej inwestowali w takie akcje . .

    Na koniec Skoro 10 lat temu spólka powstała i zdołalła zrobic w ciagu 2 lat DWA wielkie ich flagowce na których oparłi swój wieloletni BIZNESS --to trzeba miec wyjatkowo zła wolę , żeby twierdzic że Absolutnie nie sa w stanie powtórzyc tego sukcesu z kolejnymi grami ---bo ja uwaażam ze taka sznasa istnieje .

    P.S Przypominam , że jakis czas temu ZMIENIŁ SIE PREZES - teraz jest GOSC który był dyrektorem operacyjnym spółki i ktory brał czynny udział przy Projektowaniu ich flagowców --- OD tego momentu w spółce zmieniłó sie nastawinie do Nowych produktów zaczeli tworzyć niowe zespoly ktore maja robic Nowe prototypy gier --To wymaga czasu ale te prototypy sa juzz poddawane testom .

    To tylko tak w kwestii wyjasnienia pewnych niescisłosci ktore turaj wyminiasz ---ale oczywiscie masz prawo do swojej oceny spółki.

    co z tego wyjdzie zobaczymy NIKT nie zna przyszłosci , ale spółka o takim potencjale generowania kasy ( regularnie) , o takim zasobnie keszowym , ktora od 2 LAT dzieli sie z akcjonariuszami poprzez skupem akcji po 9 $ , bez zdałuzenia , i z taka wyceną jest rzadko spotykanym zjawiskiem ---i moim zdaniem warto rozwazyc jej kupno .

    P.S 2 Ostatni raz podobna sytuacja miala miejsce w growym switku w 2015-2016 roku jak po swietnym debiucie W3 cdr był tzrymany za TWARZ na 20 PLN -- spolka przynosiła mnostwo kasy z wiedzminów P/E było nawet 5 mieli 400 M zysku a papaier był wyceniany na 2 MLD PLN ---co sie stało po tej konsolidacji meczacej trwajacek rok --wszyscy wiedza. czasami warto IŚĆ pod prąd rynku jesli uwaza sie że Akcje maja wysioka wartosć wewnetrzbną a sa handlowane po naprawde niskiej cenie .

  • Re: C/z 3,7 Autor: ~Jasio [83.31.164.*]
    Huuuge polaczy się z tsgames
[x]
HUUUGE -1,44% 24,00 2025-12-16 15:58:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.