„Dlaczego twierdzisz, że nie mają pomysłu na siebie”Powtórzę:
- brak dywersyfikacji biznesu, 97.5% działalności to HCasino i BCasino, a w przypadku tych tytułów średnioterminowy trend jest jednoznaczny. Social casino to jest spadający rynek. Spolka będzie generować dodanie, ale malejące wyniki (wystarczy spojrzeć na konsensus publikowany na ich stronie).
- M&A – pomimo stałego komunikatu ze strony spolki, że „celem są przejęcia dające przełomowy wzrost” w tym obszarze na razie nic konkretnego spółka nie pokazała
- Dyscyplina kosztowa – pomijając koszty UA (których poziom faktycznie zmienia się z kwartału na kwartał) – to koszty operacyjne od co najmniej 1.5 roku są na tym samym poziomie i to pomimo wielu już komunikowanych „działań efektywnościowych i ciągłego poszukiwania oszczędności”
- Huuuge Pods – cytując za prezentacjami inwestorskimi spółki – Q3/2023 – „Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej pracy naszych zespołów, obecnie testujemy dwie gry. W miarę zbliżania się gier do odniesienia komercyjnego sukcesu, rozważymy zwiększenie nakładów na marketing.”, Q4/2024 – „Gry znajdują się jeszcze na wczesnym etapie. Przetestowaliśmy kilka prototypów w III kw. 2024 r.; planujemy dalsze premiery MVP/tech w nadchodzących miesiącach. Gdy którykolwiek z tych produktów osiągnie komercyjną rentowność, ostrożnie zwiększymy inwestycje w marketing, aby wspierać ich rozwój.” czyli nie pozostaje nic innego jak wiara i trzymanie kciuków…
I na koniec kilka proponowanych miar tzw sukcesu, o którym z takim zacięciem piszesz:
- Kapitalizacja na dzień 18/9/23 – 1.732 mln PLN, kapitalizacja na dzień 26/11/2024 – 1.011 mln PLN, spadek 720 mln PLN, spadek skorygowany o skup akcji 437 mln PLN (25.2%)
- Spadek DPU Q3/24 vs Q3/23 - 16.5% (HCasino i BCasino), 19% (wszystkie)
- Spadek LTM Adjusted EBITDA Q3/24 vs Q3/23 - 21%
Każdy na to patrzy jak uważa za stosowane, ja po prostu nie widzę czynników, które mogły odwrócić trend i tym samym pozytywnie wpłynąć na kurs/wycenę, a jak będzie to zobaczymy...