Na tym gameplay pod koniec trailera wygląda jak setki innych podobnych gier . Na screenach że steama też widać, że przeciwnikiem jest ten sam stwór . To nie wygląda jakoś mocno ekscytująco , dlatego nie dziwię się że TTWO zrezygnował z bycia wydawcą tej gry( co raczej rzadko się zdarza).
Na chwilę obecną , po tym krótkim gameplay , Cronos wydaje się grą wtórną w swojej rozgrywce.
hahahahahahahaha słaby troll ;) Take two zrezygnowal doslownie z wszystkich projektow poniewaz TT zamyka PD ziomuś :) dlatego zrezygnowali z blobera, people can fly, one more level i wszystkich innych. Akurat privet division podobno z Cronosa było niesamowicie zadowolone, do tego stopnia, ze zakladali, ze Cronos bedzie ich głownym tytulem i fokusem na 2025r, byli tak zadowoleni, ze postanowili powiekszyc budzet gry poniewaz z wszystkich robionych dla nich gier to wlasnie w Cronosie bloobera upatruwali najwiekszy potecjal. Polecam posluchac wydiadów z Prezesem B. zamiast bezimmiennych troli bagiennych z bankiera.
Prezes ma interes w tym żeby zachwalać swój produkt. Każdy ma swój rozum , i w tym trailerze warto zwrócić uwagę na końcówkę i ten gameplay- nic szczególnego mocno korytarzowa gra, z ograniczoną perspektywą widoku( jaki miał np LotF 2023).
To są wielkie marki, Blo mial medium , Layers itp .
Sh2 gdyby nie marka sama w sobie i nie sentyment graczy to sprzedałaby się dużo gorzej niż obecnie , ale też nie ma jakiegoś wielkiego odpalu na Steamie i PS. Fakt że mogą ludzie kopie fizyczne mocniej kupować co podkręciło sprzedaż tej już długoletniej marki.
Spoko, random z internetów wie lepiej i potrafi ocenić potencjał projektu dużo lepiej niż 28 miliardowa korporacja XD Chłopie Cronos miałbyć najwiekszym projektem oraz z najwiekszym potencjałem sprzedażowym z wszystkich gier przy których współpracowało Take Two Private Division. Sami mówili, że z tego projektu są najbardziej zadowoleni. Take two to multimiliardowa korporacja, jeżeli uważasz, że znasz sie lepiej na zarabianu pieniedzy niż oni to podziwiam... i współczuje za jednym razem.
A ja wam mówie, że Cronos wyrwie z butów na premiere. Gram ma być wieksza niż SH2 remake i ma wiekszy budżet. To dopiero druga gra Bloobera robiona z myślą o nowym gatunku gier horrorów akcji, wiec porównywanie ich z poprzednimi tytułami jest tak słabym "argumentem", ze az smiesznym. Spółka zrobiła pivot przy bloober 3.0 i jak narazie widac, ze zmiata ta była wysmienita a to dopiero poczatek drogi. Z know how ich kazdy tytuł prawdopodobnie bedzie jeszcze lepszy.
Teraz najlepsze, z racji tego, ze take two prawdopodobnie zamknie private division i z racji tego PD zerwalo wszystkie umowy, wiekszosc gry Bloober miał zfinansowane przez TT a całość zysków wpadnie teraz Blooberowi z racji na to ze Bloober z Cronosem idzie w self publishing.
Logan akurat nie zna się na zarabianiu pieniędzy skoro dał się wyleszczyc z akcji spółki która dopiero czekają kilkuset procentowe wzrosty. Często myślałem jak się czują ci co sprzedali akcje CD projekt po kilka zł lub chociażby 11 bit po kilkanaście zł. Czy też playwaya po 40 parę zł. Tylko kilka dla przykładu. Tak się poczuje Logan za kilka -kilkanascie miesięcy
Nie mamy jeszcze pokazowego gameplayu a ty już analizujesz paronasto sekundowy fragment pierwszego trailera. Dobry jesteś nie powiem.
Poza tym TakeTwo mogło zrezygnować np. że względu na nadchodzącą premierę GTA VI które ma być gigantyczną grą z gigantycznym marketingiem, stąd możliwe że ciachneli umowę z blooberem bo ci wtedy jeszcze nie zaprezentowali swojego potencjału i uznali że jest to nieopłacalne
Jeśli wrzucili ten parunasto-sekundowy gameplay do trailera rozpoczynającego reklamowanie Cronosa , to uznali że ten fragment jest warty tego pokazania. Natomiast dla mnie , sam gameplay wygląda dużo gorzej niż exploracja świata na trailerze. Skoro ma debiutować w przyszłym roku to to już jest wersja beta w którym już będą raczej pracować nad polishingiem , ale główne mechaniki są już takie jakie są.
Cóż trzeba będzie obserwować różnego rodzaju przyrosty. Cronos na pewno zaistniał jeśli chodzi o świadomość graczy co widać po liczbie obejrzeń ,teraz warto przyglądać się jak będzie z WL I followers , bo niestety tylko na PC są tego typu rankingi na konsole raczej bez preorderow ciężko jest ocenić parcie na grę przed debiutem.
Blo ma kapitalizację prawie 500 M pln , więc nie mało szczególnie że gamedev jest od presją . Cronos jest na wczesnym etapie reklamy jeśli będzie mocno piął się w followers I na WL to powinny być jakieś wzrosty, chociaż po ostatnich debiutach to słabo wyglądają kursy różnych spółek growych .