Spoko, random z internetów wie lepiej i potrafi ocenić potencjał projektu dużo lepiej niż 28 miliardowa korporacja XD Chłopie Cronos miałbyć najwiekszym projektem oraz z najwiekszym potencjałem sprzedażowym z wszystkich gier przy których współpracowało Take Two Private Division. Sami mówili, że z tego projektu są najbardziej zadowoleni. Take two to multimiliardowa korporacja, jeżeli uważasz, że znasz sie lepiej na zarabianu pieniedzy niż oni to podziwiam... i współczuje za jednym razem.
A ja wam mówie, że Cronos wyrwie z butów na premiere. Gram ma być wieksza niż SH2 remake i ma wiekszy budżet. To dopiero druga gra Bloobera robiona z myślą o nowym gatunku gier horrorów akcji, wiec porównywanie ich z poprzednimi tytułami jest tak słabym "argumentem", ze az smiesznym. Spółka zrobiła pivot przy bloober 3.0 i jak narazie widac, ze zmiata ta była wysmienita a to dopiero poczatek drogi. Z know how ich kazdy tytuł prawdopodobnie bedzie jeszcze lepszy.
Teraz najlepsze, z racji tego, ze take two prawdopodobnie zamknie private division i z racji tego PD zerwalo wszystkie umowy, wiekszosc gry Bloober miał zfinansowane przez TT a całość zysków wpadnie teraz Blooberowi z racji na to ze Bloober z Cronosem idzie w self publishing.