Bardzo ładnie ale przyznam że po tych milionach wyświetleń trailera (to jakiś fenomen ale faktycznie ja sam np wróciłem do trailera ) spodziewałem się że będzie jeszcze grubiej
To tak nie działa, kampania jeszcze nie wystartowała, gra standardowo targetowana na konsole, minęło raptem kilka dni, jesteśmy w okresie hallowenowym czyli sporo premier i zapowiedzi więc ciężej się na wl przebijać.. Bloober mocno położy nacisk na kampanię Cronosa i bez wątpienia będzie to najbardziej promowana gra spółki. Na ten moment mamy krótki trailer cinematic i fragment gameplaya ze znakomitym odbiorem. Aktualnie 669.
Na pewno BLO bedzie chciał wykorzystac swoje 5 Minut przy okazji Silent Hill 2 do zmaxymalizoewania promocji Cronosa - to juz wiadomo po tym jak wlasnie ogłosili i puscili trailertej produkcji niedługo po debiucie SH2 Gdy jest o nim głośno .
Nie wiem dlaczego ten fragment Gameplay umieścili w tym trailerze Pokazujacym na CZym ma polegac ta gra, ale on jest taki "schematyczny " idzie koleś wąwozem ( typowa korytarzówka) , z boiku są jakie Corpsy jako element " scenografii" i za jakis czas ze skarpy wypada Stwór którego wiedać na kilku innych screenach z innych lokacji i który pojawia sie w samym trailerze.
No to jak dla mnie nie wyglada imponujaco - Sam filmik fajnie zrobiony, ale ten gameplay jest taki schematyczny , tak oklepany wizyualnie gameplayowo, że dziwie sie tej podniecie jaka nastąpiła , po tych fragmentach realnego Gameplay jaki zawarli w tym trilerze reklamujacym Cronosa. - tym bardziej ze kapitalziacja BLO nie jest jak na obecne czasy Gamdevu niska .
ja nie mam 11 bit od dawna pisałem ze Reko jakie podawali na 11 bit to wyssane z palca Fantazje przychodowe , ktore wklepywali w tabelki - O tym swiadczyły slabe przyrosty WL followers i słabna spzredaz preorderów po tym jak Wszyscy juz mogli sie dowiedziec CZYM jest FP2, po mozliwosci jego ogrania przez 2 H w trybie sandbox.
a jednak wielu forumowiczów bankiera Brnęlo w narracje Finansowych z tymi reko i masowo po mnie jechali ze sie nie znam ze gadam bzdury ze chce innych wyleszczyc z akcji bo sie rzekomo nie załapałem na pociąg na 900 PLN PLN. :))
Fakty wspominał o LotF , ale jaka tam była grafa ktora prezentowali w tych materiałach , jakie tam były detale oswietenie i pomimo ze to była też korytarzówka ale Pzrynajmnien swoimi Wiodoczkami i perspektywą widopku Symulowała ze ten świat jest Duzo wiekszy i bardziej Otwarty.
A w Cronosie na tym Gameplay jest wręcz Klustrofobiczny - Zauważ na filmiku jak wygląda ten wąwóz maly ludek w maire szeroki wąwóz ktory kiedys był Aleją , a jak potem wyglada na tym gameplay szerokosc 5 metrów zero mozliwosci rucho w bok przejscia gdziec w troch einna strone niz do przodu. Na innych screanach tez wyfglada to podobnie lokacja w kjjakims pociagu ( wagoniku metra) potem screen znowu z " korytarzem idącym w strone jakiegos zakladu , w tym korytarzu nie ma rzadnych ciekawych elementów do przeszukiwania itp itd.
Z tych screenow i z tego gameplay , bije jedno Gracz nie ma wielu mozliwosci swobodnego grania , jego zadaniem jest parcie do przodu i nie ma nawet odrobiny swobody zeby pójsć w bok i np CXos przeszukać zebrac znaleśc skrytki itp .
No to wyglada dla mnie tak biednie gameplayowo tak oklepanie z takim mocno klaustrofobicznytm korytarzowaniem gracza odbierajacego mu nawest Iluzje swobody , że ta niby Otwarta przestrzeń po ktorej sie porusza mogłąby być lokacja w jakims domu gdzie idziesz korytarzem jak np. w LoF .
No i graficznie nie ma zadnych moim zdnaiem odpałow zeby umilic rozgrywake jakoscia detali artyzmu świata itp .- porownajcie sobie grafike modele scenografii i otoczenia LotF a Cronosa.
Wyglada to tak jakby głowne siły rzucili na SH2 , a CRONOS miał w załozeniach byc zrobiony minimalizacją wysiłków dlatego na tych screanach na tym gameplay jest widaoczy taki brak swobody ruchów , bo przestrzeń cie otaczająca jest wręcz klaustrofobicznie wąska ktora wymusza tylko jeden ruch Do przodu.
Ja tak to widze po tym gameplay i po screenach na steamie . Jak juz jest wieksza przestrzeń jakas ( na screenaie z tym wybuchajacym zakladem ) to znowu ona jest PUSTA , nie ma na co zwrócioc uwagi nie ma czego przeszukac po prostu pusta przestrzeń ograniczona z lewej i prawej jakimis ogranicznikami w postaci ogrodzenia. Ja tu nie widze zadnego WOOW , tylko typowa gre od Blobusia typy Layers of fear , tylko ze ograniczyli jeszce na maxa detale otoczenia nie bawili sie w wymyslanie pokoi wyposarzenia itp tylko wawoz corpsy albo ogrodznie , szaro ciemnna kolorystyka , postapokaliptyczny świat bez jakiejs wyrtuozerii i szcegołowowdsci detali cie otaczajacych jak to było przy medium czy nawet LoF.
moim zdniem na niskim kosztcie i przy okazji SH2 chcą wypromowac Cornmoso ktory jest do bołu schematyczna gra korytarzową w swiecie postapokaliptycznym gdzie nawet nie musieli sie mocno starac o detale i artyzm tego swiata.
Dlatego dziwie sie FAKTY vel analityk ze tak rajcuje sie i takie kity sprzedaje widzac Cronosa na gameplay i na tych screenach i widzac kapitalzaicje BLO . Ale zapakował sie w papier to NAgania jak moze sądzac ze Indywidualny z Bankiera bedzie mial na tym kwicie jakąś moc sprawczą ze swoim popytem . :))
każdy jest omylny , i każdy patrzy ze swojej perspektywy.
A co ty widzisz ogladajac ten gameplay Cronosa ( nie mowie oo filmiku tylko gameplay na koncu trailera ) i co widzisz oglądając te screeny ktore wrzucili na Steam . mozesz widzieć zupelnie coś innego jak ja , chętnie bym usłyszał co twoje oczy widza patrzac sie na ten sam materiał . :)
Ciekawy zabieg PR owy zastosowali ubierajac ich bohatera w chełm / kask przypominajacy wyposażenie z BIOSHOCK, to kolejny taki element ktory moze podkręcic oglądalnosc i śledzenie przez graczy Cronosa . :)
P.S zupelnie inna sprawa jest to czy gra chwyci , to mozna sledzić na bieżąco( taki marketplace simulator spraedał sie w imponujacych ilosciach , byc moze ludzie dla jaj kupowali ta grę, a moze pod wplywem masy virali ktore nagle sie pojawiły ) , ale przeciętniaki/ schematyczne gry , rzadko odnoszą sukcesy szcegolnie jesli ogladajac gre na jakims STEAMIE czujesz sie jakbys ja juz sam przeszdł , bo nic wielkiego i innego cie tam nie czeka z braku wyboru " twojej metody " przejscia i grania grę . To wlasnie TYm np róznił sie MANOR LORDS od FP2 i wlansie dlatego pomimo mnostwa virali streamów i ogrywania na TWICH u UTUBE Manor Lords ludzie chcieli ta gre kupic bo mogli zupelnie inaczej przejsc ta gre rozbudowujac po swojemu wioche niz to widzieli na wielu gameplayach innch graczy --A FP2 odbierał ta mozliwowśc do bólu stajac sie schematem kilku tylko mozliwosci ulokowania i rozbudowy całych dzielnic i zabierając graczom swobody ich wyboru.
WOWO ma juz 3.4 K followersów po grubo ponad 1 MLN + wyświetleń trailera na roznych kanałach - odpalamy szampany wypuszczamy petardy zamawiamy cheerleaderki z pomponami.
Niestety na razie to są cyfry bez żadnego znaczenia, przy tej wycenie BLO. Sonka przy wycenie 30mln miała Holstina na 105 WL i co w związku z tym.
Rozumiem że takie beznnyslne odliczanie umila czas, ale sensu nie ma.
Nie no, gość autentycznie wyskaczył z Sonką i porównał Holstina do Cronosa ... Weź jeszcze to porównaj do Creative Forge Games i Builders of Egypt na 107 miejscu wishlist.
Wiele się tu nicków pojawiło, rzekłbym agresywnie nastawionych a nawet i sugerujących pewne ruchy jakby na czymś im zależało. Można też ich prościej nazwać trollami i myślę, że to stwierdzenie jest najbardziej trafne :)
To dla porównania coś ci powiem. The Medium po 2 miesiącach miało 2530 followersow ale to porównanie typowo do gry Bloobera. Spójrzmy dalej… Dead Space, który się często przewija w komentarzach odnoszących się do Cronosa i niewątpliwie jest sporym tytułem po 21 dniach miał 6695 followersow. CRONOS po 3 dniach ma już 3647, po 3 dniach! Nie oczekujcie tutaj liczb na poziomie cyberpunka czy RE bo to zupełnie inny poziom promocji. Bloober dopiero wchodzi to topowej ligi a świat graczy na nowo albo i po raz pierwszy poznaje spółkę. Takich liczb będzie można oczekiwać dopiero po sporym sukcesie Cronosa. Wynik jest obiecujący a jeszcze bardziej cieszą działania marketingowe Bloobera i odbiór graczy.