Z niedawnych premier:
- liczba ocen SH2 to 40% wyniku FC25, ktory sprzedaje miliony
-76% wyniku WH 40000 Space Marine 2, czyli najlepiej sprzedającego się Warhamnera w historii.
- 150% wyniku Metaphore , gry , która oglosiła sprzedaż 1mln sztuk pierwszego dnia - tam duzy udział sprzedaży na PC
Czy ktoś ma jeszcze wątpliwosci, że sprzedaż SH2 na PS5 jest bardzo dobra?
Do końca roku Halloween , Black Friday i Swięta. Do konca miesiąca powinniśmy wyprzedzić Warhammera i przebić 50% ocen FC25.
To prawda. Jakkolwiek wiemy , że umiejętnosci Bloobera dadzą zarobić Konami setki milionów i to pokazuje jak zmieniła się pozycja Bloobera na globalnym rynku gamingowym. Zrobić grę w takiej jakosci potrafią nieliczni. Ja zresztą podtrzymuję, że mniej niż 20% mieć nie będą ze wzgledu na wieloletni proces negocjacyjny, czas prosperity branży, w którym została podpisana umowa i po prostu zwyczajowe umowy jakie są podpisywane na rynku. 10-15% to dostają firmy, ktore nic soba nie reprezentują, a nie te , które dowiozly jakośc > 90% ,wygraly swoją wizją na remake z konkurencją i mają spory track record w gatunku.
Myślę że bezpieczne 15-20% można przyjąć. Czyli na ten moment jakieś 60 mln dla bloobera może być albo w niedługim czasie. Milion kopii w tym wypadku to będzie pikuś
Ja znowuż uważam, że Bloober podchodził do tego projektu z pozycji petenta. To Konami zrobiło łaskę, że ich wybrało spośród wielu. W związku z tym nie spodziewałbym się wysokiego udziału. Tym bardziej, że Bloober wiedział, że to dla niego szansa na wypłynięcie na szerokie wody w razie sukcesu, więc mogli traktować to jako inwestycję i poprzestać na niskim udziale. Dodatkowo jest warunek, że gra "ma się dobrze/bardzo dobrze sprzedawać". Co to oznacza? Tego nie wiemy, więc pozostaje tylko czekać na oficjalne komunikaty.
Dzięki za Twoją pracę włożoną w przeliczanie i predykcje. Dobrze, że są na tym forum ogarnięci ludzie.