• Pytanie nie na temat Autor: ~Marta [159.205.35.*]
    Słuchajcie...nurtuje mnie takie pytanie filozoficzne...co Wami kieruje, że decyduje cię się grać na kontraktach terminowych...bo ryzyko duże, a zarobek niewielki...
  • Re: Pytanie nie na temat Autor: ~lucek [37.225.85.*]
    Jaki nieduży zysk 20 punktów dziennie codziennie minus 1 punkt prowizji to się równa 10 punktów razy 20 zł razy 20 sesji w miesiącu to się równa 3600 PLN. Kasa na depozyt to 3000 PLN. Żyć nie umierać:)
    Zysk netto to 3800 PLN a nie 3600.
    Nie 10 punktów tylko 19.
    Gram tak od 18 lat z górką. A jutro wreszcie się doczekam z górki na pazurki:)
  • Re: Pytanie nie na temat Autor: ~Danzel [88.156.144.*]
    Jest jeden warunek - musisz trafnie obstawić kierunek, wtedy nagroda będzie wielka. Inaczej cię przewiozą. Dlatego ja nie kręcę 10 kòłek dziennie i nie przekręcam się z prędkością światła jak co niektórzy. Na takich sesjach zarabia tylko makrela.
    Próbuję załapać się na większy ruch i trzymam się go dopóki ten ruch trwa.
  • Re: Pytanie nie na temat Autor: ~Marta [159.205.35.*]
    Co???? Za 1 punkt 20 zł??? Przy jakiej dźwigni? W jakim domu maklerskim/ platformie?
    Dźwignia z mnożnikiem nie ma nic wspólnego bo mnożnik razy kurs odniesienia kontraktu daje jego wartość która pomnożona przez wysokość depozytu w % określanego przez kdpw daje wysokość depozytu w złotych obowiązującego na danej sesji.
    Mnożnik 20 zł określa zmianę kursu kontraktu o 1 punkt.
  • Re: Pytanie nie na temat Autor: ~Marta [159.205.35.*]
    W jakim domu maklerskim Ty masz 20 zł za 1 pkt???
  • Re: Pytanie nie na temat Autor: ~Danzel [88.156.144.*]
    W każdym. Zmiana o 1 pkt to 20 zł zysku lub straty. Jak masz 10 kontraktów to zmiana na kontrakcie 10 pkt to 2000 zł. Prosty rachunek. Dlatego w bardzo szybkim tempie można zarówno zarobić jak i stracić dużo kasy, jak się źle obstawi.