• JAk by nie patrzeć spółka generuje przychody. Autor: ~Edek [89.64.41.*]
    Nie ma zysku netto bo rozlicza sukcesywnie wcześniejsze nakłady poniesione na dewelopment gier. Ale to już raczej zabieg księgowy bo te pieniądze już zostały wydane. Gdyby nie to, mielibyśmy już rozpoznany zysk netto. Rozumiem jednak, że na obecnym etapie rozwoju spółki nie opłaca się go wykazywać.
    Większość z tych kosztów została już rozliczona i co ważne wydawca pokrył już swoje koszty związane z Drift CE i będzie się dzielił ze spółką przychodami. CMSR żyje swoim życiem. Nie doszukałem się informacji czy jest jakiś zewnetrzny podmiot który zajmie się user acquisition. Gershift ukończony. Czy toczą się jakieś rozmowy co do jego sprzedaży? Czy jest zainteresowany nim podmiot. Nie wiemy. Gierka dla boombit zrobiona i liczę na jakieś info w kolejnym raporcie. Co z kolejnym projektem finansowanym przez NCBR ? Cisza w tej sprawie. Dużo pytań, mało odpowiedzi.

    Podsumowując, Spółka potrafi robić gry, generować jakąś gotówkę.. no cóż trudno być hura optymistą ale jeszcze bym nie stawiał na niej krzyżyka.
  • Re: JAk by nie patrzeć spółka generuje przychody. Autor: ~Prezes [212.160.172.*]
    Spółka na tym etapie jest wyceniona trzykrotnie za wysoko. Druga sprawa jak były księgowy zejdzie z akcji to dopiero wtedy można coś planować z zakupami. 50 K już jest po prawej w arkuszu a to ćwierć tego co ma.
  • Re: JAk by nie patrzeć spółka generuje przychody. Autor: ~Sonny [5.226.71.*]
    Czekam na raport roczny za 2023, poprzedni był w marcu więc ten powinien być za 2 miesiące. Okaże się ile kasy spłynęło od 505 za DRIFT w IV kwartale. Może razem z CMSR i innymi źródłami wyjdą na plus, zatrudniają ledwie kilka osób. Szkoda tylko że nie podejmują żądnych działań User Aquisition w stosunku do CMSR na mobile. Pamiętam okres w którym wydali na to trochę środków a potem nawet zatrudnili jakąś firmę do tego i zwróciło się to z solidną nawiązką.
    Przed nami wydanie Car Zombies na mobile, ale osobiście naprawdę jestem zainteresowany co z BUSHIDO i OVER ROAD. W ostatnim rocznym raporcie było że szukają wydawcy i udostępnili demo tego pierwszego tytułu na Steam. Przykłąd JDM Japanese Drift Masters z 28,700 follwers i #72 Wishlist pokazuje potencjał tej niszy. Warto byłoby się jakoś podpiąć pod ten trend i lekki hype i zaporoponować coś swojego w podobnym stylu. Do tego może potrzeba lepszego partnera niż 505, na rynku jest wielu wydawców.

    Gdyby ktoś nie pamiętał co było w ostatnim rocznym raporcie na temat oiwyższych gier to wklejam:

    "Na bazie silnika Gearshift przygotowane zostały dwa koncepcyjne projekty gier OverRoad i Bushido. Projekt OverRoad to gra typu arcade dla fanów silników i części samochodowych, samochodów i wyścigów samochodowych. W IV kwartale 2022 roku, Spółka podpisała umowę agencyjną z pośrednikiem odpowiedzialnym za reprezentowanie Spółki w kontaktach z wydawcami i za poszukiwanie wydawców zainteresowanych wydaniem gry OverRoad. W chwili obecnej Spółka czeka na odpowiedzi od wydawców potencjalnie zainteresowanych współpracą. Projekt Bushido to gra o tematyce wyścigów samochodów, dedykowana fanom gier motoryzacyjnych i simracingowym. Bezpłatne demo gry, przygotowane na bazie silnika Gearshift, zostanie udostępnione graczom jeszcze w marcu 2023 roku. Celem udostępnienia dema graczom jest oszacowanie potencjału sprzedażowego tytułu, zebranie feedbacku od większego grona graczy na temat silnika Gearshift, poprawnie błędów i wprowadzenie rozwiązań zgłaszanych przez graczy oraz zwiększenie szans na podpisanie umowy wydawniczej na realizacje pełnej wersji gry.
    (...) Prace prowadzone w 2022 roku, skupiały się na dalszym rozwoju i doskonaleniu silnika Gearshift, przeprowadzone zostały także prace mające na celu dostosowanie technologii do silnika UNREAL 5 (pierwotnie technologia powstawała w oparciu o silnik UNREAL 4). Zespół ECC GAMES wspólnie z podmiotami zewnętrznymi przeprowadził testy percepcji i immersji silnika GreaShift. Badania zostały prowadzone w trzech grupach badawczych, łącznie w pozyskaliśmy 15 zestawów pomiarów od kierowców z licencjami rajdowymi (PZM, startujący w międzynarodowych zawodach driftu, przez rajdy po GP3, obecnie FIA Formula 3 Championship), z 42 zestawy pomiarów graczy okazjonalnych oraz 49 zestawów pomiarów od graczy profesjonalnych. Podstawą badań były dane z biofeedback oraz wywiady/ankiety. Otrzymane wyniki wskazują na istotną poprawę odbioru gry z zaimplementowanymi rozwiązaniami opracowanymi w ramach projektu."
[x]
ECCGAMES 0,00% 0,41 2025-10-03 09:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.