Ja to widzę w taki sposób, że gry się wypaliły w popularności. Nie każdy tytuł odnosi sukces innej produkcji, a ten tytuł prawdopodobnie będzie już do końca przeciętniakiem. Symulatory jednak muszą dawać dużo dobrej zabawy, a ten przez swoją techniczność skupia się na prawdziwych fanach kosmosu, którzy mają czas na granie w gry. Spółka powinna skupić się na przyszłości z innymi tytułami korzystając ze zdobytego doświadczenia. Życzę im szczerze powodzenia oraz lepszej relacji z inwestorami bo obecnie jest to dziecinada w moim odczuciu. Chociaż w większości nasza giełda reprezentuje słaby profesjonalizm w relacjach z inwestorami. Do tego NewConnect to taki trochę nieprzewidywalny dziki zachód w moim odczuciu.
Dziś premiera trybu co-op gry Medieval Dynasty. W kontekście Occupy Marsa warto obserwować, co się będzie w związku z tym działo (peak, oceny, miejsce na wishlisćie). Oczywiście OM to inna (mniejsza) skala, ale takie porównanie da jakiś punkt odniesienia dla tego, jakiś wyników możemy oczekiwać jako inwestorzy PDG.
W nawiązaniu do postu wyżej - peak Medieval Dynasty po wydaniu trybu co-op okazał sie wyższy o 70% względem swojego poprzedniego rekordu. Gdyby OM potwótrzył ten wynik, to zachowując zasady proporcji, mielibyśmy peak w przedziale 5,5-6 tys. osób i tygodniowy wolumen sprzedaży w okolicach 40-45 tys. sztuk (co właściwie "spłacałoby" całą bieżącą kapitalizcję). Oczywiście do takiego porównania można mięc sporo zastrzeżeń (przede wszystkim OM ma gorsze oceny), ale przykład Medieval Dynastu pokazuje, że co-op w wielu przypadkach może być prawdziwym game-changerem. Zanim jednak akcjonariusze PDG doczekają się swojej premiery, warto obserować co będzie działo sie z Ship-Graveyardem 2 (tu playtesty co-op niedługo ruszą) oraz Planet Craftera (tryb wieloosobowy zapowiedziano na 2024).