widze symulator chodzenia --- wilki sa ślepe Głuche i bez zmysłu węchu itp itd. wykonujesz polecenia i idziesz jak po sznurku wytyczona scieżką . Nic w sumie twórczego moze sie znudzić po 30 minutach rozgrywki.
Dnia 2023-05-13 o godz. 10:23 ~otco napisał(a): > widze symulator chodzenia --- wilki sa ślepe Głuche i bez zmysłu węchu itp itd. wykonujesz polecenia i idziesz jak po sznurku wytyczona scieżką . Nic w sumie twórczego moze sie znudzić po 30 minutach rozgrywki. > > Ale to moja opinia.
Dokładnie jak piszesz, polecenia wykonujesz i dalej jak po sznurku. Właśnie o tym samym pisałem tuż po śniadaniu dzisiaj. Ty chyba też? Zauważyłeś mimo wad wrodzonych? https://www.bankier.pl/forum/temat_mowia-o-perspektywach-dla-drago,60506657.html
Dlatego oceny prologu są tragiczne i nie potrafią tego zmienić… teraz jeszcze espi ze przechodzą na UE5 i premiera pewnie przełożona ba 2025.. a źródełko z gss coraz mniejsze.. najbliższy rok ro kiszonka na kursie.. ja wrócę tutaj za rok i kupie pewnie akcje w tej samej cenie.. a będę miał więcej kaski bo zrealizuje swoj kilkukrotny zysk z games operator
sama grafika tutaj też nie wiele zmieni ---- gracze Survival raczej nie lubia takiej dziecinady ze siedzisz w krzakach 3 metry od wilka a on cie nie wyweszy nie usłyszy nie zobaczy----ITO ITD.
Gra typowo korytarzowa ---jesli byłyby w tych korytarzach ciekawe walki itp --CZYSTO SOULSLIKE gatunek to OKEY --ale chodzi o miganie sie przed niebezpieczeństwem ---to mi przypomina cos w stylu Chernobyl ITE od F51 --tyle ze w innych okolicznosciach przyrody.
Tutaj musiliby zmienic cały koncept gry ( moim zdniaem) --bo takie chodzenie od punktu do punktu --przy Uposledzonych zmysłowo zwierzętach ---raczej powszechnego poklasku wśród graczy nie zdobedzie.
Ale wy jesteście dzbanami. To jest prolog. Jakby któryś z was się wysilił to by znalazł wyjaśnienia/komentarze w których poinformowali, że specjalnie zrobili taką formę "edukacyjną" gdzie prowadzą za rączkę, żeby gracz poznał podstawy, a w wersji pełnej już będzie sobie hasał. Jak już jeden z drugim coś piszę to przeznaczcie to 15 min żeby zweryfikować, a nie bzdety pisać.
to albo z tym prologiem DALI CIAŁA --bo uważaja graczy za MELEPETY ---albo po prostu sciemniają i w grze moze zmiena to ze nie będzie tych Kierunkowskazów --ale Korytarzowość Gry jest Faktem ---- BO prolog ma pokazać CZYM ma być ten produkt --wiec jesli Prolog jest tym czym jest to i GRA jest TYM czym jest.
P.S korytarzowosc gry to NIC ZŁEGO ---jesli jest Bardzo dobrze uszyta--- Takim przykłądem korytarzowości gier które sa bardzo popularne jest gatunek SOULSLIKE --- tyle że do tego musi byc wpięta Odpowiednia AKCJA czyli walki --walki i jeszcze raz WALKI i to SPEKTAKULARNE ----TRUDNE WALKI.