A Aztec z 653 na 677 miejsce. Jak widać nieskutecznie. Dziś sama obecność to za mało. Heheh. A reszta kosztuje.... Jak wykreować modę na coś bez pieniędzy?
Czego ty oczekujesz jak marketing sie jeszcze nie zaczal,a demo nie wyszlo... to nie gra AAA, gdzie masz milion artykułów, reklam kilka lat przed premierą i budzet kilkadziesat milionow. Spadek na WL wynika z tego że pojawiły się nowe gry, a nie ze zmniejszenia zainteresowania grą
Chcę skuteczności. MMS był świetnym kandydatem do zostania hitem sprzedażowym. Nie tak dobrym jak CMS, ale miał duży potencjał. 434 peak. Mieli marketing 2 tyg. przed? Mieli. Powtórzę pytanie z poprzedniego postu. Jak wykreować modę na coś bez pieniędzy? Może bieg na golasa po brytyjskim stadionie z napisem Aztec na plecach? xD
PS. Na Steam są takie tytuły, które mimo pojawiania się nowych gier są sporo wyżej, a wyglądają sporo gorzej.
Wcale że nie mieli marketingu przez 2 tygodnie przed na MMS21, zupełnie inaczej to wyglądało, piszesz głupoty. Po jaka cholere ma być teraz największy przyrost WL jak został jeszcze pewnie rok do premiery pełnej wersji? Demo I prolog dają najwięcej do przyrostu na WL, a jakoś nie widzę żeby było ostatnio wypuszcone?
Przeczytaj uważnie o czym piszę, bo tracisz niepotrzebnie energię. Mowa o relatywnie prostych środkach zwrócenia uwagi na produkt pośród olbrzymiej konkurencji. O coś niesztampowego i taniego. O ideę zaparkowania ew. nabywcy, który zapisze sobie tytuł Aztec w notesie. I wróci do sprawy nawet za rok. I tak teraz prolog to najlepsze, co mogą zrobić na takim warzywniaku,, jak NC. Aztec to nie tylko gra a produkt inwestycyjny przyciągający kapitał.
Prawda jest taka, że promocją będzie festiwal dem. Spółka ma w planach wypuścić oba dema w czerwcu. Zakładam, że zapowiedź tego będzie niebawem. Powoli wstawiają jakieś fotki tu i tam. To zapowiedź, że gra zbliża się ku końcowi i powoli można się chwalić a z tego co wygląda to rzeczywiście jest czym. Czekam z niecierpliwością na kolejne materiały, szczególnie z Rally. To będzie hit.
Czytam czytam bardzo dokladnie i niedowierzam, bo chyba pomyliłeś sobie gry indie premium z AAA. Chcesz żeby p2chill publikowalo progres gry kilka lat przed premierą, gdzie development jest bardzo długi mając do dyspozycji tylko kilka osób tworzących grę. Myślisz że zadowoliłoby graczy gdyby co kilka tygodni wstawili - "patrzcie na to zrobiłem sobie krzaczka" albo "dużo lepiej ten stopień w budynku teraz wygląda nie sądzicie?"
Development gry to jest żmudna praca, gdzie szczególnie na początku mało co widać. Większości wlozonej pracy szczególnie na początku nie widać, bo odnosi się tylko do funkcjonalności, a nie do graficznego przedstawienia gry. Developerzy często na samym początku zastępują grafiki np kwadratami, trójkątami itp tylko po to żeby zobaczyć czy działa funkcjonalność. Ludzie nie widzą ile kodu kryje się w "backend", a tak naprawdę to wymaga największej pracy szczególnie w builderach.. Też programuje więc wiem co mówię