• Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Jeżeli nie będzie tu odpowiedzi, to wyślę na koniec m-s maila z pytaniami i będę to robił cyklicznie w odstępach miesięcznych
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Nr1 Czy będą jeszcze dodatki DLC do Cookinga 1? Nr2 Czy DLC PIZZA to jedyny dodatek do VR czy może jeszcze będą podejmowane działania w tym kierunku?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    1 juz nie
    Na Vr chcemy niec wszystkie dodatki duże tzn pizza, ciastka i shelter
    Pracujemy wspólnie z gameboom w celu dodawania kolejnych DLC
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Nr3 Czy będziemy mieli szansę wyjść z kuchni w przyszłej części gry tzn Cooking 2? Nr4 Czy jest szansa na samodzielny projekt VR przy Cookingu 2? Nr 5 Czy Cooking 2 będzie miał docelowo DLC od razu przy premierze?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jacunia [31.61.231.*]
    DLC przy premierze ? Wycinanie zawartości z gry i sprzedawanie ich jako DLC to najbardziej znienawidzona praktyka przez graczy
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    Nr3 myśle ze te kwestie musimy zostawic do momentu rozpoczęcia marketingu. Nr4 tutaj za wczesnie - mamy dużo planów, krok po kroku chcemy sie rozwijać, analizujemy rożne scenariusze
    Nr 5 myśle ze nie miałoby to większego sensu przy cookingu
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy Cooking wyjdzie na platformę Google Stadia i czy gra będzie w pełni dostosowana do Steam Deck? Czy planują państwo wydać Cooking VR na platformach sprzętowych PICO?

  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    Myśle ze tutaj warto pomyśleć nad potencjałem ww. platform - chcemy byc wszędzie gdzie ma to uzasadnienie biznesowe.
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Abc [104.28.131.*]
    Stadie zamknęli w zeszłym tygodniu
    Lol
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Tehol [37.248.156.*]
    Czy CS2 będzie ogłoszony w tym roku? Na jakim etapie są prace nad PS VR?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy można liczyć na Cookinga od razu na start platformy PS VR2 tzn czy prowadzone są rozmowy z Sony w tym kierunku? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się wywiadu prezesem. Wyniki półroczne to doskonała okazja. Czy możecie coś powiedzieć o przebiegach rozmów z developerami w ramach Waszego wydawnictwa. Czy jesteście blisko podpisania umowy/umów?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~historyk [90.156.67.*]
    Czy Cooking 2 wyjdzie w 2022?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [195.226.162.*]
    Nie odniosę sie do pytan dot cs2, jeszcze trochę cierpliwości.
    Pracujemy nad PS VR, mamy plan na PS VR2 jednak nie moge tutaj za dużo opowiadać dlatego ze nie wszystko zależy w 100% od Nas,
    Każda z platform traktujemy indywidualnie i przyszłościowo dlatego musimy mieć dopracowana jakość co pozwala pózniej na długa monetyzacje.
    Chcemy w najbliższym czasie zrobic update dot wydawnictwa - najpóźniej po wynikach za 3q tj koniec listopada. Prowadzimy dużo bardzo ciekawych rozmów
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy planują Państwo dodatkową treść dodać do Cookinga do zbliżającej się promocji Halloween? Czy dodawanie treści będzie równolegle na wszystkich platformach jednocześnie czy tylko na PC i VR? Czy posiadają Państwo lokaty na swoje środki pieniężne i jak one są średnio aktualnie oprocentowane? Czy jak zobaczą Państwo projekt, który jest bardzo perspektywiczny z wydawnictwa to czy rozważacie oprócz inwestycji w sam projekt, inwestycję w spółkę która go produkuje? Ile osób aktualnie z Big Chesse pomaga w produkcji GameBoom przy Cookingu na VR. Lub inaczej, ile osób zdobyło do tej pory kompetencje VR z spółki Big Chesse?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [83.28.245.*]
    Dodatkowe treści nieustannie chcemy dodawać halloween możliwe ze uda sie nie tylko na steam cały czas pracujemy nad różnymi opcjami.
    Lokaty mamy oprocentowane - nie wiem czy nogę wprost pisać dokładnie takie dane jaki % na lokatach - tak czy inwczej bez większego znaczenia na wyniki spolki.
    Nie rozważamy inwestycji w spółki to nie czas - nie etap naszego rozwoju a tym bardziej nie nasz model biznesowy. Porty Gameboom my zajmujemy sie testowaniem i szlifowaniem jakości. Nie budujemy kompetencji vr na ta chwile.
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Dlaczego takie różnice w zysku netto między pierwszym kwartale a drugim kwartale 2022 roku przy tych samych poziomach przychodów? Jeżeli przychody z sprzedaży w pierwszym kwartale 2022 były 5 864 a zysk wyniósł 4617 a w drugim kwartale 2022 a przychody z sprzedaży 5 802 a zysk netto tylko już 2 888. Czy mógłby Pan nakreślić główne powody aż takich różnic w zysku netto?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy można liczyć w najbliższym czasie na wywiad/webinar panów dyrektora finansowego i prezesa? Wyniki półroczne są doskonałą okazją by to uczynić
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Czy podana w raporcie półrocznym sprzedaż na Oculusie w wielkości 72 tys jest wielkością brutto, czy może netto uwzględniającą już zwroty? Jaki odsetek procentowy Cookinga na Oculusie to zwroty? Czy jest decyzja odnośnie możliwości wydania wersji demo do Cookinga 2?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Czy mogli by państwo podać mniej więcej jaki udział procentowy mają poszczególne platformy na VR w sprzedaży/udziale rynkowym? Czy wiedzą państwo ile mniej więcej do tej pory sprzedało się googli Quest 2. Gdzieś według moich szacunków jest to około 19mln sztuk na tą chwilę, czy może Pan wskazać że to mnie więcej dobry kierunek myślenia lub zaprzeczyć jeżeli odchylenie jest większe niż 10proc?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [83.28.245.*]
    Nie mamy dokładnych danych, sami posiłkujemy sie analizami rynkowymi i prognozami ekspertów. Z tego co widziałem jakiś czas temu Ok 10m miało byś sprzedaży na przełomie 2021/2022 plus Ok 20m sprzedaży w 2022r. Ale to tak jak pisze to były opracowania znalezione w sieci.
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [83.28.245.*]
    Planujemy konferencje nie wiem tylko czy wyrobimy sie przed wynikami za 3q, mamy dość gorący okres. Chcemy regularnie komunikować sie z rynkiem i planujemy po każdym kwartale wywiady i webinary - jezeli nie zrobimy to należy to traktować jako wyjątek
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [83.28.245.*]
    Trzeba spojrzeć przez pryzmat całego półrocza bo półrocze jest badane. Trzeba zakładać podobno marże EBIT i zysk netto tak 1q jak i 2q. Warto zwrocic uwagę ze wypłacamy tantiemy dla gameboom za steam vr. Stad wyższe przychody i dodatkowe pozostałe koszty
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Jeżeli chodzi o system COOP i MOD czy coś się zmieniło w tej materii Cookinga? Czy te dwie funkcje/tryby można spodziewać na sam start/debiut drugiej części symulacji kucharza?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    Co do CS2 tak jak wspominałem chwila cierpliwości, nie moge i nie chce nic dodatkowego zdradzac
    mysle ze warto jeszcze chwile cierpliwie poczekac ;)

  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Steam Deck doskonale się rozwija a więc dlaczego Cooking nie jest w pełni grywalny z tą platformą a występuje tylko symbol "grywalna" przy grze, gdzie nie jest to najwyższy stopień dopasowania (najwyższy jest pełni grywalna)
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    tak jak wspominaliśmy, bedziemy wszedzie gdzie ma to uzasadnienie biznesowe
    wiec jak to mowią cooming soon ;)
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy w przyszłości można spodziewać się wstępnych szacunków wyników za dany okres? W grupie Playway taką sytuację mamy np w Ultimate Games
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [83.28.245.*]
    Ciężko na to pytanie odpowiedzieć
    pamiętajmy ze ultimate to głownie nintendo
    my dostajemy raporty od
    steam
    nintendo - pizza dlc jako samodzielna gra
    ultimate
    ps z 3 regionów azja, europa, ameryka - oddzielne raporty
    xbox
    do tego ultimate nintendo
    itd
    mamy trochę z tym pracy, jak tylko będziemy mieli gotowe wyniki chociaż wstępne chętnie się nimi podzielimy pamiętać oczywiście o MAR
    z drugiej strony jaki sens jest podawać np. 25.10 wstępne żeby np 24.11 podać te same wyniki w formie raportu
    moim zdaniem lepiej jest jak będziemy gotowi przyspieszyć z publikacja niż bawić się we wstępne.

  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy z aktualizowali Państwo ceny swoich produktów na Steam wedle sugestii sklepu? Steam has updated their recommended prices for game developers, we have a list of all the changes in a new blog post. https://steamdb.info/blog/valve-price-matrix-2022-update/
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy wiedzą Państwo z czego wynika nierównowaga sprzedaży Job Simulator kontra Cooking. Na PC VR ta sprzedaż jest bardzo podobna. Na Oculusie niestety sprzedaż dzienna według mnie jest 2-3 razy słabsza. Czy mają Państwo pomysły, by tą nierównowagę zmniejszyć. Na PC na pewno jest wpływ nagrody a czy jest jakaś szansa by np w logo gry na Oculusie widniała nagroda najlepszej gry na Steam. VR w Państwa wypadku nawet w podziale z Gameboom-em ma szanse przegonić wpływy z PC. Czy nie uważają Państwo że powinniście z intensyfikować siły i kwalifikacje w tej materii? Macie niesamowitą możliwość trampoliny wyników przez VR i ja u Was widzę możliwość za kilka lat nawet uzyskiwania do 60-65% przychodu z VR w przypadku samodzielnej produkcji (bez niej gdzieś w okolicach 30-40%) Przepraszam za przemądrzałą wypowiedź i dociekliwość w pytaniach
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [91.205.73.*]
    Pamietajmy ze Steam to nagroda roku co daje dodatkowy boost, Oculus niew rzuci logo gry roku Steam - promocja konkurencji. Pracujemy nad Oculus VR zobaczymy efekty pracy z 4Q - jak widać robimy promocje i bundle m.in.z Job simulator itd.
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [91.205.73.*]
    Dzień dobry, na ta chwile nie, jesteśmy ostrożni w tym temacie, jednak nie skreśliliśmy ostatecznie tego tematu.
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Ilu jest aktualnie pracowników na pokładzie firmy na koniec września i aktualnie teraz? Zadawajcie tu pytania to poproszę mailem dyrektora Jakuba o odpowiedź
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafał [91.205.73.*]
    Na koniec września i obecnie raczej liczba pracowników znacząco sie nie różniła to liczba ok 55 osób
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Dominik [109.233.92.*]
    Czy update wydawnictwa najpóźniej na koniec listopada jest aktualny?
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: livermoregpw [5.173.177.*]
    Mam pytanie, jeśli to nie tajemnica. Czy spółka skorzysta z dotychczasowych sukcesów na platformie STEAM (ilość sprzedanych kopii) i przy kolejnych grach - Pizza Empire, Cooking Simulator Together - będzie na starcie miała niższą prowizję? W przypadku CS1 początkowa prowizja wynosiła chyba 50/50. Spadła znacząco po sprzedaży przekraczającej 10 mln dolarów (I połowa 2022 r.).

    I chciałbym się dołączyć do Dominika w zakresie zatrudnienia. Z danych dostępnych na portalu Bankier.pl mamy te stare dane, czyli 9 osób w 2019 r. do 29 osób w 2020. Spółki zazwyczaj udzialeją takich informacji w swoich raportach finansowych z uwzględnieniem osób na etacie i poza.

    Pozdrawiam
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Iiiiii [172.226.64.*]
    Zniżka w prowizji dotyczy konkretnego tytulu
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: livermoregpw [5.173.177.*]
    Dzięki za info. Myślałem, że jako już stały klient z tego względu będą mieli mniejszą prowizję, tak jak ja w domu maklerskim
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [91.205.73.*]
    Prowizja Steam wynosi maksymalnie 30% i kazda gra zaczyna od tego poziomu, nawet kontynuakcja IP czyli CS2 wsyatrtuje od 30%.
    Liczba osob ok 55
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: ~Jakub_Rafal [91.205.73.*]
    zrobimy update jak tylko będziemy gotowi
    mysle ze to nie jest jeszcze ten tydzień
  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: livermoregpw [5.173.195.*]
    55 osób to już nie w kij dmuchał.

    Jako stary gracz giełdowy, działający od pierwszej sesji w 1991 r. chciałbym was pochwalić za coś, co dla graczy giełdowych jest ważne. Jak spoglądam na ESPI to wy dajecie konkrety. I niech tak zostanie.

    Nie śpieszcie się z terminami jakichś istotnych informacji fundamentalnych. Lepiej zaskoczyć rynek, niż czekać, czekać i czekać na obiecane info.

    Wiele spółek na tym traciło, denerwowało graczy tych małych i dużych i zniechęcało do siebie.

    Macie mega strategie sprzedażową i to widać po kolejnym, czwartym już roku keszowania CS1 i warto trzymać się tej ścieżki.

    Oki zmykam na mecz, POLSKA!!!
    Za przejście do kolejnej fazy naszej drużyny niech spółka wrzuci coś fajnego hi hi, żartowałem

  • Re: Specjalny wątek dotyczący pytań do spółki Autor: livermoregpw [5.173.157.*]
    Pozwoliłem sobie cofnąć do dokumentu z IPO. Wtedy zatrudnienie wynosiło 33 osobowy. Tak więc rośnie nam spółka w każdym zakresie. Teraz mamy już 55 osoby pracujące w Big Cheese Studio.

    Spółka jest deweloperem i wydawcą gier na komputery osobiste PC oraz konsole. Do daty prospektu emitent wydał na platformach PC, XBOX i Playstation 4 ciepło przyjęty Cooking Simulator, a w ramach umów wydawniczych gra ukazała się także na Nintendo Switch, platformach mobilnych i w wersji VR. Dodatkowo spółka umożliwiła graczom zakup płatnych dodatków (DLC) - trzech na PC oraz po jednym na Nintendo Switch i XBOX. Na dzień prospektu zespół emitenta tworzyły 33 osoby.
[x]
BIGCHEESE 1,23% 13,16 2025-09-23 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.