Czy wiedzą Państwo z czego wynika nierównowaga sprzedaży Job Simulator kontra Cooking. Na PC VR ta sprzedaż jest bardzo podobna. Na Oculusie niestety sprzedaż dzienna według mnie jest 2-3 razy słabsza. Czy mają Państwo pomysły, by tą nierównowagę zmniejszyć. Na PC na pewno jest wpływ nagrody a czy jest jakaś szansa by np w logo gry na Oculusie widniała nagroda najlepszej gry na Steam. VR w Państwa wypadku nawet w podziale z Gameboom-em ma szanse przegonić wpływy z PC. Czy nie uważają Państwo że powinniście z intensyfikować siły i kwalifikacje w tej materii? Macie niesamowitą możliwość trampoliny wyników przez VR i ja u Was widzę możliwość za kilka lat nawet uzyskiwania do 60-65% przychodu z VR w przypadku samodzielnej produkcji (bez niej gdzieś w okolicach 30-40%) Przepraszam za przemądrzałą wypowiedź i dociekliwość w pytaniach