Jesteście tu swiezaksami to wam coś powiem. Wygląd tej gry w porównaniu do pierwszej wersji jak wyglądał ghostrunner to rewelacja! Czekam na rozwój i więcej materiałów. A te marudy powyżej to czego się spodziewały jakiej rewolucji ? Że dostaniecie kombinezon miecz i zamek i to będzie wasze metawersum za 100zl czy czego ?
No wygląda tak słabiej graficznie nie ale zazwyczaj trailery są wypasione, a gry juz nie koniecznie pod względem grafiki tu jednak mogli się bardziej postarać sama gra może być dużo łądniejsza graficznie.
Obejrzyj to sam stwierdzisz. Ja oglądałem i uważam ze coś w tym jest. Słabo to wyglada skoro nawet do trailera się nie przyłożyli jesli chodzi o grafikę. 8 mln?
W 30 sekundach zawarli clou slasherów, czyli siekę na ekranie - w postaci gameplayu, nie trailera CGI. Dodatkowo cutscenki zapewne na silniku gry, wszystko wskazuje na średniozaawansowany etap prac nad nią.
Ktoś wspomniał o wtórności w obliczu innych tytułów - w tym growym gatunku akurat gracze PC od dawna czują posuchę, bo producenci serwują im na przemian soulslike'i albo roguelike'i. Graficznie wygląda naprawdę bardzo ciekawie, dodatkowo nowatorskie wśród h'n's przeplatanie się perspektyw 2,5D & 3D. Jeśli Ironbird dowiezie tytuł fabularnie, to to i specyficzni, wygłodzeni fani slasherów będzie stanowić o sukcesie tego produktu - czekamy :)
Zgadza się ale ten gameplay powinien być dopracowany na taka dużą impreze. Inne spolki potrafią a tu? Skoro nie mamy czegoś dopracowanego to tego nie pokazujemy tak szerokiej publice.
Na Future Games Show pojawił się rozbudowany o więcej sekwencji platformowych gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=eVQ4beVwIwY
Natomiast co do Twoich zarzutów Nala to trudno mi się odnieść. Jeszcze przed pokazem na FGS chciałem ponarzekać na ilość zaprezentowanych scenerii w których przyjdzie graczom się poruszać, ale nowy materiał pozwolił i na nie spojrzeć. Jeśli przez "dopracowanie" rozumiesz uwzględnienie w materiale scen całkowicie wyreżyserowanych przez studia zajmujące się animacją (vide Platige Image i ich trailery dla gier innych polskich zespołów deweloperskich), to nie czepiałbym się tego - według mnie oparcie trailera w większości na surowym gameplayu jest strzałem w dziesiątkę zarówno dla graczy (a tutaj czytam pochwały, że nie był to kolejny cinematic trailer), jak i portfela wydawcy (za trailery CGI z reguły odpowiada zewnętrzne studio, vide polskie Platige Image). Na cukierkowość przyjdzie czas potem, jeśli zdecydują się opublikować trailer historii.
Na plus dla nas - gra wychodzi na poprzednią generację.
Mnie się podoba i tak jak piszesz trailer jest na gameplay a nie na filmach czy samych renderach jak pokazywali inni. W tej walce jest duży potencjał akcji i zabawy a przerywnikiem staje się platforma. Co jest fajnym połączeniem.
Patrząc na inne gry to jak na tak szybką produkcję jest bardzo dobrze.
Za to niestety imo backfirewall wyglądał przeciętnie. Ale każdy ma swoje gusta.