Na Future Games Show pojawił się rozbudowany o więcej sekwencji platformowych gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=eVQ4beVwIwY
Natomiast co do Twoich zarzutów Nala to trudno mi się odnieść. Jeszcze przed pokazem na FGS chciałem ponarzekać na ilość zaprezentowanych scenerii w których przyjdzie graczom się poruszać, ale nowy materiał pozwolił i na nie spojrzeć. Jeśli przez "dopracowanie" rozumiesz uwzględnienie w materiale scen całkowicie wyreżyserowanych przez studia zajmujące się animacją (vide Platige Image i ich trailery dla gier innych polskich zespołów deweloperskich), to nie czepiałbym się tego - według mnie oparcie trailera w większości na surowym gameplayu jest strzałem w dziesiątkę zarówno dla graczy (a tutaj czytam pochwały, że nie był to kolejny cinematic trailer), jak i portfela wydawcy (za trailery CGI z reguły odpowiada zewnętrzne studio, vide polskie Platige Image). Na cukierkowość przyjdzie czas potem, jeśli zdecydują się opublikować trailer historii.
Na plus dla nas - gra wychodzi na poprzednią generację.