ja posiadam polise ubezpieczeniowa z funduszem- jesli czegos takiego szukales a wiesz jak to się "je", na jakiej zasadzie to dziala- ile na ubezpieczenie ile na inwestycje- jestes swiadomy tego produktu to ci polecam- najwazniejsze wiedziec o czym mowil agent, wowczas niebedziesz wrobiony w bambuko.....relatywnie wysokie ubezpieczenia maja przy dosc niskich składkach.... fundusze jak kazde inne, sprawdz tylko sobie koszty czy ci odpowiadaja oraz wykluczenia w OWU bo to najwazniejsze....
Witam!
Podłaczę się pod watek?
Ostatnio zaproponowano mi przystąpienie do ubezpieczenia z funduszem kapitałowym Amplico AIG Life Super Kapitał, niestety jestem w temacie zielony, agent przygotował symualcję, z której wynika, że na prawdziwe zyski z inwestycji mogę liczyć dopiero po 10-15 latach, a takie powazniejsze to po 25-30. Składka roczna 2400 zł, przyubezpieczeniu na życie w wysokości 88 000 zł na wypadek śmierci i 92 000 na wypadek trwałegoinwalidztwa, z gwrancja opłacania składek na wypadk inwalidztwa. Z kwoty 2400 - 2040 będzie inwestowane. Czy ta propozycja jest godna uwagi? Czy lokując pieniądze moze się okazać po tych 30 latach, ze nie ma nawet tej sumy, która przez lata wpłacałem?
ned!
Daj sobie spokój z tym produktem. Super Kapitał jest super tylko z nazwy. Na polisie dopiero zobaczysz, że to zwyczajne NW z funduszem, więc z nazwy to tylko prawdziwa polisa na Życie, NW możesz sobie kupić za śmieszne pieniądze prawie w każdym TU więc nie łącz tego z inwestycją.
Miałam okazję przyjrzeć się temu produktowi dokładnie. Odradzam każdemu ten produkt, jak i firmę o wątpliwej reputacji. Wejdź sobie na stronę "aig poszkodowani" a zrozumiesz o czym mówię.
pzdr
To co w zamian? Chciałbym co miesiąc systematycznie odkładac kwotę na poczatek 200-500 zł/mc, wiem że to niewiele ale w przyszłości stopniowo kwota odkładana będzie się zwiększać. Jednoczesnie czciałbym aby te pieniadze procentowały ale nie na lokacie 6-8% ale np. w TFI? Inwestycja długotreminowa 20-30 lat.