• Nowy newsletter Autor: ~mirek [79.163.164.*]
    https://www.youtube.com/watch?v=xjlbVgxbcJw
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~bombek [213.134.177.*]
    Koszt portów na konsole:450 tys. zł.

    Potencjalne zyski (nawet po odjęciu prowizji dla Console Labs) mogą być dużo wyższe niż wersja na PC.
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~Robert [5.173.158.*]
    Przecież Madmind nie płaci za ten port tylko console labs. Madmind ma 80%zyskow i zero ryzyka
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~Sz [77.253.44.*]
    Ryzykują wszyscy ale chyba tylko ile zarobią mln
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~Ok [83.25.114.*]
    @bombek zdecydowanie koszt portu pozostaje po stronie Console Labs i z racji tego mają 20% udział w zyskach. Madmind nie dokłada do tego nawet złotówki a będzie czerpać 80% profitów. Co do newslettera to takiej dobrej sprzedaży Succubusa ale też i Agony chyba nikt się nie spodziewał, tym bardziej przeniesienie tego tytułu na konsole jest naturalnym i pożądanym zabiegiem. Lipcowe podsumowanie nie pozostawia wątpliwości, że droga obrana przez tą spółkę jest właściwa a co za tym idzie - dochodowa i tylko czekać na dalszy rozwój tego teamu. Przy okazji zbliżających się premier kolejnych gier takie pozytywne informacje tym bardziej budują pewność, że to bardzo dobrze zainwestowane środki. Pozdrawiam
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~bombek [213.134.177.*]
    Posypuję głowę popiołem, słońce mnie przygrzało i mi się pomyliło. W aktualnościach było mowa o 450 tys. zł na budżet VR.

    Obiektywnie to moja pomyłka nie ma dużego znaczenia. 80% z 10 mln, a 80% z 9,55 mln to praktycznie tyle samo.

    Ale i tak dziękuję za doprecyzowanie!

    Pozdrawiam LT

  • Re: Nowy newsletter Autor: ~rony90 [83.25.3.*]
    Jakie przychody przyniesie Succubus w wersji na konsole to się dopiero okaże. Można jednak ostrożnie założyć, że będzie to co najmniej 3/4 tego, co dostarcza wersja PC-towa. W wersji konsolowej uklad dla Madmind jest jednak o wiele lepszy, bo zyski pokazą się od pierwszej sprzedanej kopii i nie będzie trzeba "odrabiać" prawie 4 mln kosztów produkcji. Idąc tym tokiem, wersja konsolowa w ciągu roku od premiery (zakładam ją w październiku 2022, będą mocno starali się wypuścić ją przed Halloween) może sprzedać się w ok. 200 tys. kopii i dostarczyć Madmind co najmniej 6-7 mln zł przychodów (osoboście w Succubusa nie grałem, ale tytuł wydaje mi się wręcz stworzony pod konsole).

    Ktoś z forumowiczów irytował się, że rynek jest "ślepy" i nie wyceninia perspektyw spółki. No cóż, z jednej strony to prawda, że kurs rynkowy kompletnie nie oddaje potencjału. Z drugiej na rynku mamy taką bessę, że ludzie raczej myślą o ratowaniu tego co im zostało i zdobyciu pieniędzy na biezące zobowiązania (choćby raty kredytów hipotecznych, który wzrosły 2-krotnie) a nie o lokowaniu pieniędzy w akcje.
  • Re: Nowy newsletter Autor: ~G_t [95.108.45.*]
    Newsletter bajka,niech sobie trolle piszą co chcą,spółka obroni się liczbami,w końcu nawet ci bardziej oporni na wiedzę zainteresują się walorem.Brawo Madmind tak trzymac!:))
[x]
MADMIND -4,82% 1,08 2025-10-13 13:38:50
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.