Ja się jaram , chomikuje i dobieram akcje od 3 lat do tej pory chciałem tylko zarobić na tej grze. Po dzisiejszej prezentacji chcę ją kupić i w nią pograć. Miazga.
Rozumiem taką opinię z ust szarego człowieka, który nie ogarnia i nie interesuje się tematem, ale jeżeli "inwestor" piszę mi, że gra z 21 krotnie mniejszym budżetem, ma wyglądać kropka w kropkę jak ta droższa, to ewidentnie jest z wami coś nie tak. Trolle albo autentycznie gimnazjalni biznesmeni .
Nie jest źle, nie jest dobrze, jest ok. Na mega hit się nie zapowiada, animacje i poziom grafiki jak z poprzedniej generacji. Ciężko będzie teraz nawijać makaron na uszy przy emisji nowych akcji.
Ci co spodziewali się, że The Dust ze swoim budżetem zrobi grę pokroju Wiedźmina 3 to gratuluję... spółka zapowiadała, że kolejna część inkwizytora będzie już znacznie bardziej rozbudowana, a teraz robią coś na miarę swoich możliwości. I tak wygląda dobrze, jest w 3osobie. Ma być klimacik, fajna grywalność i wciągnąć graczy. To nie AAA.
Ci co oczekują, że gra musi być Wiedźminem 3 czy kolejnym Call of Duty żeby się dobrze spzredać nie powinni inwestować w gaming, bo go nie rozumieją.
Najważniejsze dla Inkwizytora teraz to to, żeby miał dobry marketing coby go zauważono, klimat który się spodoba dużej ilości ludzi (a gwarantuje, że cały zachodni skrajnie religijny alt-right z chanów czy innych odmętów internetu będzie zajarany samym pomysłem na fabułę) i dobry gameplay przede wszystkim wolny od bugów psujących rozgrywkę - to nawet jak gra będzie trwała 4h to da podwaliny na kolejną część. I dopiero od tego można lecieć w coś więcej.
No dokładnie! Czy Green Hell od Creepy Jar ma grafikę jak AAA? No nie ma...Czy Marianne w The Medium od Bloober Team porusza się jak w grach AAA? No nie! A jednak gry odnoszą sukces, bo mają swoją wciągającą rozgrywkę, swoich fanów i są sukcesem sprzedażowym. Jak ktoś z inwestorów myśli, że małe spółki o kapitalizacji kilkudziesięciu mln wypuszczą nagle Wiedźmina 3 to sorry...
Hahahahaha oj szaraku czy ty nie widzisz czy udajesz jeszcze nikt nie poruszył tematu daty wydania gry gdzie prezes jasno wskazuje brak daty a to co pokazali po 2latach!!!! To trochę malo
Grafika wcale nie jest tragiczna. Jest nie równa. Jeżeli masz określony budżet na grę musisz na coś postawić. Tworzysz miasto o określonej wielkości to nie będziesz spuszczał się nad detalem każdej cegiełki bo zaraz braknie Ci hajsu nad reszte. Czy Valheim lub PUGB była jakaś super grafika? Nawet w Dying Light 2 narzekano na grafikę. Na materiałach nie brakuje klimatu co jest dużym +. O sukcesie zdecydują nie grafika, ale rogrywka, mechaniki, fabuła, system walki i brak bugów. Możemy mieć śliczną grafikę ale jak będzie nie grywalna, albo rogrywka nie spodoba się graczą to kaplica. Potencjał jest teraz trzeba czekać na kolejne informacje oraz fragmenty z gameplayu. P.S obecnie najbardziej boję się o bugi i system walki
Jeśli dobrze patrze to w trailerze jest jedna scena z prawdziwą, nie oskryptowaną walką. I niestety animacje są na poziomie niesławnego Giants Upraising od Varsav
Nie rozumiem tego płaczu o grafikę. Jest poprawna jak na grę indie nie bazującą na UE, a lecącą na Unity który jest silnikiem bardziej na mobilki niż na PC o którym było wiadomo od ponad roku, że na tym leci. Nie wiem czego ludzie się spodziewali po małym studio i małym budżecie? Wygląda na to, że bieda inwestorzy nie wiedzieli po prostu w co inwestują a teraz panikują.
problem w tym że dłubią w tej grze kilka lat a efekt widać jaki jest. Kasę z debiutu zgarnęli na finansowanie gry, później jedna emisja, potem kolejna.. do "indie premium", którą gra miała być sporo brakuje... wiele symulatorów od spółek córek playway wygląda lepiej..
Akurat gry przepakowane efektami graficznymi na unity mają duże kłopoty wydajnościowe. Podejrzewam, że mając dylemat "wygląd vs wydajność" wybrano to drugie. Tego najbardziej się obawiałem, gdy pierwszy raz usłyszałem, że budują to na unity. Akurat w tym momencie uproszczone modele są na plus. Wygląda to OK (po prostu OK), jednak widać, że jest to oryginalne (a nie tona modeli wzięta ze sklepu unity...) i pewnie da się łatwo przeportować na konsole. Samych elementów na ekranie też jest sporo. Nawet ten chłop co tam drzewo rąbie. Widać, ze jest dużo pniaków wokół niego. Tutaj dochodzi też koszt robienia portu na platformy inne niż PC. Na Unity nie wymaga to wiele nakładu pracy, więc będzie taniej niż na innych rozwiązaniach. Jeśli zadania nie będą monotonne i wydajność będzie ok, to masz fajną grę na PC i konsole.
Drewno, rąbanie to znak rozpoznawczy the dust i pochodnych.. Czop, czooop.. Tylko ten, tego.. To jest old school, dla starych pryków i wielbicieli mitolongii chrześcijańskiej.młodzież tego nie łyknie.. I ten Janusz z wąsem w podkładzie, z pseudo angielskim akcentem.. Mieli, mieli i co? nic, z tych podkładów w Londynie nie wyjszło..
Masz cały Bible Belt w USA, w Polsce fanatyków Konfederacji w Niemczech AfD, we Francji RN... I to przeważnie są dzieciaki przyczepione do komputera i odrzucone przez liberalne ekstrawertyczne społeczeństwa. Ale nieee zanda młodzież nie łyknie mitologii chrześcijańskiej. Wy to jesteście tak oderwani od rzeczywistości jak się tylko da.
O czym ty mówisz jaki dylemat wygląd vs wydajność? Tu podejrzewam że nie było żadnego dylematu, bo poprostu nie było takiej możliwości by zrobić dobry wygląd. A że wygląd jest słaby wcale nie świadczy to, że wydajność będzie dobra. Wyglądu nie będzie dobrego to niemal pewniak, a o wydajności się przekonamy dopiero
Gra niestety wyglądem dosyć mocno odrzuca, mechaniki też wyglądają słabo. Kto liczy, że graficznie gra się poprawi do czasów premiery przy takim limitowanym budżecie to polecam uwierzyć, że Jezus rzeczywiście zszedł z krzyża, jest na to większa szansa :D Jeśli trailer wygląda tak słabo to finalna gra co najwyżej wyglądać będzie podobnie. Jedyne na co można liczyć to na fabułę i gameplay, ale na te chwile w zasadzie o tym nie wiadomo nic. Czytałem książki i mam wątpliwości czy studio przekuje te fabułę w dobrą grę (Bez urazy dla książek, które były naprawdę dobre). Na te chwile ceny akcji mocno zawyżone, przy kursie 5-6 zł warto byłby zainwestować i spróbować, ale to i tak byłby inwestowanie w kota w worku ( który btw mielibyśmy pewność, że będzie brzydki, jedynie co by pozostało to liczyć, że będzie inteligentny i przyjacielski: D) Do tego studio ma w zasadzie zerowe doświadczenie z grami na PC. Marne pocieszenie jest takie, że że robili jakieś proste gierki na tel (stąd pewnie przekonanie, że grafika jest nie istotna) Jedynym słowem za duże ryzyko. Jak akcje do premiery pójdą mocno w dół wtedy ew. zyski być może przewyższą gigantyczne ryzyko. Na te chwile raczej inwestycja nastawiona na porażkę.
Ale ty wiesz że oprócz inkwizytora to mają jeszcze Hotel Renovator który ma umowę z wydawcą na 0.96mln Euro. Wy macie w ogóle pojęcie w jaką spółkę niby zainwestowaliscie?
Na kanele ING trailer ma 179 tys wyświetleń, więc chyba całkiem nieźle. ( choć pewnie załsuga w tym samego kanału), ale można liczyć, że prawie 180 tys ludzi dowiedziało się o istnieniu gry. Biorąc pod uwagę, że The Dust to kompletny nowicjusz trzeba się cieszyć. W komentarzach można odczuć zainteresowanie grą i jednocześnie irytacją grafiką. Na kanale Xboksa w 5 godzin ok 18 tys wyświetleń. Można powiedzieć, że marketing dobrze rozpoczęty
https://www.youtube.com/watch?v=MWDvtToAOLI Tylko inny kanał, no i jest to filmik z dema Youtubera który ma ponad 26 mln subskrypcji, nawet kanał ING ma mniej. Co ważniejsze I the inqusitor jest już na liście " najlepsze z listy życzeń" na steam.