Dzień dobry. Serdecznie odradzam wszystkim CETELEM bank. Próbują wyłudzać oni pieniądze od ludzi, którzy podpisali z nimi umowy kredytowe poprzez naliczanie fikcyjnych rat, fikcyjnych prowizji, fikcyjnego oprocentowania. Ich polityka opiera się na zastraszaniu klienta, a kwota, którą próbują wyłudzić z dnia na dzień wzrasta. Ostrzegam wszystkich przed bandyckimi poczynaniami tej sekty.
Jednym słowem nie polecam. Nie pracuję w tej firmie od przeszło x-miesięcy, jestem szczęśliwym człowiekiem. Małe pieniądze a wymagają jakbyś zarabiał z 3500 na rękę.
Ludzie jacy tam pracują to młode osoby po 20 max 30 lat nie mają przygotowania i doświadczenia. W tej firmie czułem sie jak (nie powiem jak co) Bałagan. Pracownicy zmieniają się jak rękawiczki. W centrali to w przeciągu miesiąca zmieniły sie 3 osoby na tym samym stanowisku. Brak komunikacji w poziomie. wszystkie komunikaty są kierowane pionowo. Istnieje totalny nie ład. Cetelem Bank tą nazwa do czegoś zobowiązuje. W tym przypadku jest to za mocne słowo Cetelem firma finansowa prawie robi różnice i lepiej brzmi. jeszcze raz nie polecam.
TAK TAK W TEJ FIRMIE mają dziwny sposób zarządzania zasobami ludzkimi.
Ja jestem załamana, jeżeli to jest Bank to ma bardzo duży bałagan.
A teraz jeszcze na dodatek łączą się z Sygma Bank to jest porażka. Muszę zacząć szukać pracy . Centrala ma jeden cel brak zasad
macie SWIETA racje! zgadzam sie absolutnie ze wszystkim, ten bank wymaga tylko nie wiadomo czego od pracownikow, ktorych nawet nie ma czasu dobrze przeszkolic. a placa marne grosze, karza wciskac kit ludziom o jakims bezsensownym ubezpieczeniu, ktorego wcale nie trzeba miec, szantazuja pracownikow, wymagaja od nich rzetelnosci a sami nawet nie zaopatrza w poodstawowe artykuly niezbedne do wykonywania pracy: ociagajacy sie komputer, zepsute pieczatki, drukarki a nawet brak najzwyczajniejszego kalkulatora. to wszystko to wlasnie cetelem-bank dobrych rad? chyba tylko na papierze.