0,3100 zł
-0,96% -0,0030 zł
Intermarum SA (IMR)

Forum giełdowe spółki INTERMARUM SA

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Rynek czeka na fuzję ~patrick 8 2020-09-03 13:11
Po wejściu gamingu ~gabor 9 2020-08-28 13:46
raport q2 - zysk netto prawie 1 mln zł, kapitalizacja ok 3 mln zł ~qqq 3 2020-08-24 09:47
TU JUŻ NIE MA ZARTOW 5-7 ZŁ DO KONCA SIERPNIA ~Michał 17 2020-08-24 08:52
Kiedy sfinalizują deala? ~tinder 7 2020-08-20 10:39
Wchodzą w gaming ~Kuba 10 2020-08-07 16:17
cos sie dzieje ~janb 17 2020-08-06 09:24
To może wybić na kilka złotych ~paal 2 2020-08-05 11:37
po tym info jutro bedzie 1 zł ~START 3 2020-08-04 17:39
Ale zasysają akcje póki tanio ~partner 2 2020-08-01 10:45
Dlaczego to rośnie? ~opolanin 1 2020-07-23 23:25
ART CAPITAL ~REX 5 2020-07-23 18:25
Nowe info dla spółki ~Tata 1 2018-07-30 14:04
Nowy raport na stronie ~Lord 1 2018-07-27 14:18
Dostępny nowy komunikat ~Jadzia 1 2018-06-28 16:10
Dostępny nowy komunikat ~Zosia 1 2018-06-01 11:36
Dodali nowy komunikat ~Tak 1 2018-05-30 14:25
Co dalej? Jakie projekty start-up'owe mają? ~timmy 1 2018-05-01 10:38
Jest nowy komunikat ~Norbert 1 2018-04-18 17:09
zawiesili notowania ~smutne 1 2018-04-06 14:49
jak to jest ~pytanie 1 2018-04-06 09:30
oddalem po kosztach ~lipa 2 2018-04-03 11:07
info ~autor 2 2018-03-28 09:46
9 groszy ~walter 2 2018-03-27 14:44
Pojawił się nowy raport ~Tata 1 2018-03-23 14:44
Ugrzęzł nisko ~zonny 1 2018-03-18 01:03
czas na zarobek ~xxx 1 2018-03-05 14:59
Czas wzrostów? ~ptra 2 2018-03-05 14:30
Uruchomił się niezły popyt. Będziemy się odbijać! ~art 2 2018-02-16 12:55
Słaba komunikacja ~opiqx 5 2018-01-31 12:15
[x]
INTM -0,96% 0,31 2021-10-22 12:47:53
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.