2,6800 zł
-7,59% -0,2200 zł
Forposta SA (FPO)

Forum giełdowe spółki FORPOSTA

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Chyba nie wiedzą, że pasztet sobie zrobili. Podjęli uchwałę, której ~Hakowy 4 2021-06-03 11:00
Mamy inwestora branzowego czytac!!! ~Takijeden 3 2021-06-02 21:23
Czy dzis poznamy inwestora? Bedzie na walnym? ~Takijeden 3 2021-06-02 15:45
Z Raportu Rocznego ~Spec 5 2021-06-01 00:28
Coming soon!!!! ~Ksiegowy 1 2021-05-28 18:55
Było 40 gr pamiętać emisja to nic dobrego ~Olo 3 2021-05-27 09:17
Wezmą nowe akcje to stare można wysypać. ~Hakowy 5 2021-05-26 22:44
Info emisja 1 mln po 3 dla inwestota??? ~Takijeden 13 2021-05-20 18:05
Paczkomaty bedą stawiać ~Spec 4 2021-05-19 12:18
Co tu bedzie grane niedługo ? ~Wroclawiak24 3 2021-05-19 12:11
Emisja na 100 szt Postomatów ~Spec 1 2021-05-15 12:26
Napiszcie co tam w raporcie bo nie mam dzisiaj czasu czytać. Zabity ~Hakowy 2 2021-05-14 13:05
Jutro wyniki ciekawe co spolka pokaze ~Takijeden 3 2021-05-14 12:29
Do karnetu wróciły trzy duże zlecenia. Dwa po 20 k i jedno prawie 19 k. ~Hakowy 3 2021-05-14 12:02
Ciekawi mnie tylko czy będzie 1 inwestor czy więcej? ~Hakowy 20 2021-05-12 11:11
Kiedy zmiana nazwy ? ~Kladka 2 2021-05-01 16:10
Chciałby moze ktos sprzedac 10k papieru ? ~Maurer 2 2021-04-28 08:02
Ubrałem sie na śmieciu i niemam komu tego sprzedać ~ubrany123 8 2021-04-26 19:58
Obrot cos rosnie ~Takijeden 2 2021-04-25 16:33
Rejestracja akcji ~Spec 3 2021-04-25 11:07
Poznam osobę która dzisiaj kupiła akcje Forposty ! Serio. Pilne ~Bankster 2 2021-04-20 21:46
Odwrotne Przejęcie ~Akcjonariusz 7 2021-04-19 20:10
UWAGA UWAGA SPUFAMI WYPYCHAJA KURS SPÓŁKĘi ~analizaaaa 1 2021-04-16 12:20
Raport za I kwartał 2021 roku: 14 maja 2021 r. ~Deal 5 2021-04-15 22:52
o i pojawiły się spychacze - to bardzo dobrze ~Fanpan 6 2021-04-15 15:53
Ciekawe jaki będzie wynik ~KTosia 1 2021-04-15 10:36
jednak ludzie są małej wiary i oddają ~Fanpan 20 2021-04-12 19:47
mam 10k akcji ~Fanpan 7 2021-04-06 16:06
Zanosi się na kolejną beztransakcyjną sesję. Czy to zapowiedź jakiś ~Hakowy 5 2021-03-26 16:22
nie ma już takich spółek jak Forposta na giełdzie ~Oakley 7 2021-03-18 10:42
[x]
FORPOSTA -7,59% 2,68 2021-09-21 16:49:58
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.