0,8100 zł
0,00% 0,0000 zł
IDM S.A. (IDM)

Forum giełdowe spółki DOM MAKLERSKI IDM

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
UWAGA NA BANKRUTA NIE DAC SIE UBRAC NA PRZEKRETASÓW ~sds 2 2020-07-01 21:01
znam ludzi ~małyrynekkraków 3 2020-06-30 22:23
Szykuje sie zamiana 62 Milomow Dlugu na akcjie 1.4 sredni to nikomu nie ~MaciejKrakowa 10 2020-06-15 20:40
3 zł za 2 tyg ~loko 1 2020-06-11 14:29
Kto sprzeda pako wac sie na Biomedlublin idealna dla Was ~Cynk 2 2020-06-10 23:25
wartosc ksiegowa jest dodatnia weszło ponad 40 mln akcji ~nik 1 2020-06-10 22:32
Nie tykac akcji bankruta i oszstów !!!!!!!!!!!!!!!! ~fgfgfgfgf 2 2020-06-10 16:18
Zysk ~Mike 2 2020-05-29 19:48
Na Novej u Patrwiczow chodzi po100zl i WIG20 sa bo dywidende po 3scaleni ~Oqurwa 2 2020-05-26 21:45
IDM S.A. do końca tygodnia po 5 zł! ~Idoitformyself 20 2020-05-18 08:45
Tu będzie 100 pln ~Janek 6 2020-05-17 19:02
Pytanie. ~bolo 5 2020-05-14 17:12
Sytuacja firmy? ~TTTT 3 2020-05-14 10:21
Kto napompuje BALONA HELLEM ? ~MaciekKrakowa 4 2020-05-14 09:29
A co tam u Leszczynskiego restrukturyzacja przebiega zgodnie z planem ~Maciek-Krakow 3 2020-05-14 09:23
Beda DYWIDENDE placic jak DLUG DLUGIEM POGANIA era dymania HALO sie ~GrzesioALEpieprzysz 1 2020-05-13 15:17
Albo lepiej 1000,00zl ~Janek 1 2020-05-07 21:12
Napompowali smiecia i bankruta a arkusz kupna pusty KPINA ~LeszcznskiIDM 1 2020-04-23 15:58
Tu zara zaczna wirowke jak na elkopie skoncza ~Komar 3 2020-04-20 19:59
Co mozna odzyskac w pozwie zbiorowym od IDM u ~Czesio 6 2020-04-18 11:31
Kiedy to usuna z gpw za waly na TFI IDEA i kupowanie za kredyty i levary ~DamianPlock 4 2020-03-24 20:15
Opinia ~Bubu 1 2020-03-20 09:51
Spoko ~Sebastiantoczek 1 2020-02-19 07:04
zawiesili/wykluczyli? ~nowy 1 2019-12-30 13:46
Kiedy 10gr i nastepne scalenie ~Polak 2 2019-12-30 10:48
15 mln zysku? Zaraz tu bedzie5 zl ~IDM 2 2019-11-24 14:47
ŁAŁ TA ŚMIECIOWA SPÓŁKA ŚMIGA PO 0,6 GROSZA SPRZED SCALEŃ. ~kolo 1 2019-11-21 12:14
Zapraszamy do wyczerpania i przypominam ze 80 spolek wprowadzili z czego ~AniaGajGo 1 2019-11-12 16:37
Do Wielkanocy nowym co kupia zwroce prowizjie zapraszam rowniez po ~Gotowka 4 2019-11-11 21:34
A na Novej Gieldzie juz 5 zlotych za idm placa luknoc ~Laptoppatrowicza 1 2019-10-14 14:51
[x]
IDMSA 0,00% 0,81 2022-05-02 09:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.