IMS odnotował 7,86 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującejw 2017 r. wobec 5,72 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
 Zysk operacyjny wyniósł 9,89 mln zł wobec 7,49 mln zł zysku rok  wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 13,46 mln zł wobec 10,86 mln zł rok  wcześniej. 
"Osiągnięte w 2017 roku wyniki są lepsze od przedstawionej przez nas  prognozy finansowej. Przychody okazały się wyższe od prognozowanych o  1%, zysk operacyjny o 4%, wynik EBITDA osiągnęliśmy na poziomie  prognozy, natomiast zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki  dominującej był lepszy o ponad 12% od prognozowanego" – skomentował  prezes Michał Kornacki w liście załączonym do raportu.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 48,05 mln zł w 2017 r. wobec 43,23 mln zł rok wcześniej.
"Przychody z usług reklamowych audio i usług reklamowych Digital  Signage łącznie (usługi reklamowe Digital Signage stanowią część  większego segmentu 'Digital Signage') wzrosły z 12 721 tys. zł w roku  2016 do 15 199 tys. zł w roku 2017 – wzrost o 2 478 tys. zł, tj. o  blisko 20%. Emitent po raz pierwszy osiągnął poziom 15 mln zł przychodów  z usług reklamowych. Do tej pory najlepszym rezultatem była sprzedaż w  wysokości 13 061 tys. zł osiągnięta w roku 2015. Wzrost przychodów to  efekt opisywanej i realizowanej od końca 2015 roku strategii emitenta,  polegającej na powiększaniu zespołów sprzedażowych o wartościowych i  doświadczonych menedżerów i handlowców oraz zwiększenia wydatków  analityczno - marketingowych, co owocuje większą świadomością wartości  usług IMS S.A. wśród decydentów odpowiadających za budżety reklamowe w  domach mediowych i u innych kluczowych klientów" – czytamy w raporcie.