- Systematycznie rozwijana jest sprzedaż filamentu do drukarek 3D (PROGRAFEN) na rynkach Europy i rozpoczęte zostały działania wprowadzenia produktu na rynek USA.
- Zrealizowane zostały już pierwsze dostawy grafenu do produkcji antykorozyjnej farby proszkowej dla branży Automotive - zgodnie z podpisaną z Nanosphere umową.
- Kontynuowana była współpraca z Europejskim Centrum Badań Jądrowych (CERN) oraz z Europejską Agencją Kosmiczną.
- W pierwszym półroczu (1H 2022) tego roku Spółka zanotowała przychody ze sprzedaży produktów w wysokości 335 tys. zł, ponad siedmiokrotnie więcej w porównaniu do przychodów ze sprzedaży produktów w analogicznym okresie 2021 roku. Przychody ze sprzedaży produktów w 1H 2022 oraz były o 130% wyższe niż przychody ze sprzedaży produktów wypracowane w całym 2021 r.
- Dynamicznie wzrosły przychody ze sprzedaży produktów Spółki w drugim kwartale tego roku (2Q 2022), które wyniosły 136 tys. zł, wobec 18 tys. zł przychodów ze sprzedaży produktów w drugim kwartale 2021 roku.
GPH (GRAPHENE) w drugim kwartale 2022 roku konsekwentnie realizował współpracę z dotychczasowymi partnerami i klientami, zarówno w obszarze dostaw produkowanego grafenu, jak i projektów mających na celu wspólne opracowanie i komercjalizację nowych zastosowań grafenu.
Spółka uruchomiła w drugim kwartale tego roku własny sklep i stronę produktową marki PROGRAFEN (
https://prografen.com/), za pośrednictwem której prowadzona jest dystrybucja, promocja i sprzedaż produkowanego przez Spółkę filamentu do druku 3D.
Filament to termoplastyczny materiał używany do tworzenia modeli i obiektów na drukarkach 3D. Wykorzystanie grafenu w filamentach 3D jest opracowywane samodzielnie przez Spółkę. PROGRAFEN to pierwszy w Polsce oraz jeden z pierwszych na świecie, szeroko dostępny filament do druku 3D z dodatkiem grafenu, przeznaczony zarówno do zastosowań w warunkach domowych oraz przemysłowych.
Spółka rozwijała także, zapoczątkowaną w pierwszym kwartale br., współpracę z platformą Amazon, za pośrednictwem której filament 3D sprzedawany był na rynkach niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i polskim. Następnym krokiem jest wprowadzenie produktów marki PROGRAFEN na kolejne rynki europejskie, a także w USA. Sukcesywnie rozwijana była także współpraca z dystrybutorami oraz odbiorcami przemysłowymi filamentu PROGRAFEN, m.in. za pośrednictwem firmy Pro3DShop, która sprzedaje filament 3D marki PROGRAFEN w Wielkiej Brytanii.