Znaczący wzrost przychodów.
Poniżej wklejam list do akcjonariuszy Gaming Factory:
Szanowni Akcjonariusze,
Za nami intensywny rok, pełen wyzwań, ale równieżwielu znaczących postępów. W 2024 roku
skoncentrowaliśmy się przede wszystkimna naszym głównym tytule: JDM: Japanese Dri Master,
jednocześnie wprowadzając na rynek dwie nowe gry z naszego porolio i kilka portów konsolowych.
2024 rok to kontynuacja wzrostu przychodów rmy, koncentracji na projektach o największym
potencjalerynkowym i promowania naszej kluczowej produkcji poprzez wydanie prologu oraz
tradycyjnedziałania markengowe. Przy dużych wydatkach na produkcję i promocję JDM oraz
umiarkowanych wpływachz kolejnych premier Spółka zakończyła miniony rok stratą. Warto jednak
podkreślić, że jej zdecydowaną większość stanowią odpisy na projekty zaniechane, a nie wynikbieżącej
działalności operacyjnej. Decyzja oodpisach ma istotny wpływ na nasz wynik nansowy, jednak
umożliwia skoncentrowanie zasobów na najbardziej obiecujących grach. Obecnie – poza JDM –
aktywnie rozwijamy tytuł Pizza Slice oraz wspieramyprodukcję Ghost Keeper. Oba te projekty wykazują
duży potencjał rynkowy.
Na III kwartał br. planujemy aktualizację strategii, w oparciu odane sprzedażowe JDM i dalszy potencjał
sprzedażowy tej gry.
Kluczowym wydarzeniem w historii Gaming Factory będzie wspomniana premiera JDM: Japanese Dri
Master, któranastąpi już 21 maja bieżącego roku. Aktualnie nad projektem pracuje około 60 osób,
wliczającw to przeważający dział produkcji orazQA i markeng. W ubiegłym roku nasz zespół
wzmocniło wielu doświadczonych specjalistów, co pozwoliłoznacząco podnieść jakość gry. Aby
zapewnić jak najlepszy start, podjęliśmy decyzję o przesunięciu premiery z marca na maj, a dodatkowy
czas zostałdobrze wykorzystany i zaowocował dopracowaniemkluczowych elementów projektu. Dzięki
temu z coraz większym optymizmem wyczekujemy nadchodzącego debiutu. Obecnie lista graczy
czekających na premierę Steam wynosi ponad 730 tys., co plasuje nas w gronie 50w najbardziej
oczekiwanych gier na świecie. Kampania markengowa będzie oparta na współpracy z inuencerami,
którzy na kilkadni przeddebiutem JDM rozpoczną publikację pierwszych materiałów z rozgrywki.
Spodziewamy się również sporego zainteresowania ze stronyświatowych mediów branżowych, co było
już widoczne przy ogłoszeniu daty premiery gry. Dodatkowo, nasz azjatycki partner intensykuje
działania promocyjne na tamtejszym rynku, koncentrując je na okresie premierowym.
Rok 2025 z pewnością będzie przełomowy dla Gaming Factory. W trakcie naszego IPO zakładaliśmy, że
spośród wielu – na tamten czas – prowadzonych projektów tylko część osiągnie sukces,kilku nie uda
się dokończyć, kilka sprzeda się przeciętnie, ale ostatecznie znajdziemy ten jeden wyjątkowy projekt,
który będzie w stanie snansować wszystkie pozostałe i dać Spółce świetlane perspektywy rozwoju na
kolejne lata. Dziś wierzymy, że tym tytułem stanie się właśnie Japanese Dri Master.
Po pięciu latach notowań na GPW dojrzeliśmy jako Zespół i jako Spółka. Jesteśmy gotowi na wyzwania
związane z premierą gry, która może zdeniować naszą przyszłość.
Dziękujemy za zaufanie i nieustające wsparcie.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz Adamkiewicz
Prezes Zarządu Gaming Factory S.A.