Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,23 zł , zmiana od tamtej pory: -35,28%

Z raportu (przychody ze sprzedaży +30%)

Zgłoś do moderatora
Przychody ze sprzedaży w Q1 2020 roku wzrosły o 30 % w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Największe nominalne wzrosty sprzedaży w Q1 2020 roku wygenerowała marka JOKO. Wynik ten marka uzyskała dzięki konsekwentnemu rozwojowi oferty produktowej oraz nowościom, które spotkały się z uznaniem klientek.

Makijaż brwi i ich stylizacja od kilku sezonów są wiodącym trendem beauty. Rynek kosmetyczny zawdzięcza tej tendencji rozwój segmentu kosmetyków do brwi o ponad 50% w przeciągu dwóch lat. JOKO na przełomie 2019/2020 roku wprowadziło do oferty pomadę do brwi, uniwersalny kosmetyk o kremowej konsystencji zamknięty w małym słoiczku, dostępny w dwóch naturalnych odcieniach. Do kosmetyku dołączony jest aplikator ze specjalnie wyprofilowaną końcówką. Pomada koloryzuje i nadaje kształt brwiom. Obecnie w kategorii kosmetyków do brwi JOKO oferuje kredki, żele do stylizacji oraz pomady.

W 2020 roku wzmocniono kolejną kategorię produktów, jaką są produkty do makijażu ust. Kluczowe znaczenie odegrało wprowadzenie kolekcji błyszczyków do ust LET ME SHINE! w 6-ciu modnych kolorach.

Niewątpliwie za wzrost przychodów odpowiada również decyzja o wyborze Ambasadora marki, którą została znana osobowość - aktorka, prawnik Pani Joanna Jabłczyńska.

Polski rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy cały czas ewoluuje. Segment tych produktów stanowi jedną z najważniejszych kategorii całego rynku kosmetycznego. Pani Walewska – ekspert w walce ze zmarszczkami, w I kwartale 2020 r. wprowadził na rynek trzy wysokiej jakości preparaty przygotowane z myślą o cerze dojrzałej.

Dzięki wprowadzeniu nowej gamy produktów serii BIO, marka Gracja zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego o 122%. Wprowadzając nowe produkty kierowaliśmy się troską o ich wysoką jakość, środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo Konsumentów.

Kultowe brandy WARS, LIDER oraz Być może - synonim produktów kosmetycznych wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Dzięki wiernym fanom w raportowanym okresie wygenerowały wzrost rok do roku. Marki: Być może i JOKO w Q1 2020 roku wygenerowały więcej przychodów z zagranicy niż z kraju. 

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MIRACULUM 0,76% 0,80 2025-10-17 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.