Przychody ze sprzedaży w Q1 2020 roku wzrosły o 30 % w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Największe nominalne wzrosty sprzedaży w Q1 2020 roku wygenerowała marka JOKO. Wynik ten marka uzyskała dzięki konsekwentnemu rozwojowi oferty produktowej oraz nowościom, które spotkały się z uznaniem klientek.
Makijaż brwi i ich stylizacja od kilku sezonów są wiodącym trendem beauty. Rynek kosmetyczny zawdzięcza tej tendencji rozwój segmentu kosmetyków do brwi o ponad 50% w przeciągu dwóch lat. JOKO na przełomie 2019/2020 roku wprowadziło do oferty pomadę do brwi, uniwersalny kosmetyk o kremowej konsystencji zamknięty w małym słoiczku, dostępny w dwóch naturalnych odcieniach. Do kosmetyku dołączony jest aplikator ze specjalnie wyprofilowaną końcówką. Pomada koloryzuje i nadaje kształt brwiom. Obecnie w kategorii kosmetyków do brwi JOKO oferuje kredki, żele do stylizacji oraz pomady.
W 2020 roku wzmocniono kolejną kategorię produktów, jaką są produkty do makijażu ust. Kluczowe znaczenie odegrało wprowadzenie kolekcji błyszczyków do ust LET ME SHINE! w 6-ciu modnych kolorach.
Niewątpliwie za wzrost przychodów odpowiada również decyzja o wyborze Ambasadora marki, którą została znana osobowość - aktorka, prawnik Pani Joanna Jabłczyńska.
Polski rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy cały czas ewoluuje. Segment tych produktów stanowi jedną z najważniejszych kategorii całego rynku kosmetycznego. Pani Walewska – ekspert w walce ze zmarszczkami, w I kwartale 2020 r. wprowadził na rynek trzy wysokiej jakości preparaty przygotowane z myślą o cerze dojrzałej.
Dzięki wprowadzeniu nowej gamy produktów serii BIO, marka Gracja zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego o 122%. Wprowadzając nowe produkty kierowaliśmy się troską o ich wysoką jakość, środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo Konsumentów.
Kultowe brandy WARS, LIDER oraz Być może - synonim produktów kosmetycznych wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Dzięki wiernym fanom w raportowanym okresie wygenerowały wzrost rok do roku. Marki: Być może i JOKO w Q1 2020 roku wygenerowały więcej przychodów z zagranicy niż z kraju.