cytat
"W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy bardzo intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby zakończyć rok 2012 z jak najlepszymi wynikami. Pomimo tego, że działalność rynkowa prowadzona była
w warunkach dalszego, wyraźnego spowolnienia gospodarczego (krajowego i eksportowego), nie zniechęciło nas to do działania. Wręcz przeciwnie - w dalszym ciągu koncentrowaliśmy się na umacnianiu pozycji Spółki oraz realizowaniu strategii dywersyfikacji segmentowej i geograficznej sprzedaży. Szczególny nacisk kładliśmy na poszukiwanie alternatyw sprzedażowych, zarówno
w układzie segmentowym jak i geograficznym. Chcieliśmy w ten sposób uniknąć sytuacji, w których sprzedaż do obecnych odbiorców zostałaby ograniczona na skutek stagnacji rynkowej lub zmiany planów inwestycyjnych (remontowych). Cieszę się, że osiągnęliśmy ten cel poprzez pozyskanie opcjonalnych możliwości sprzedaży wyrobów dla przemysłu cementowo-wapienniczego, odlewniczego oraz metali nieżelaznych (głównie na rynku eksportowym). Wykorzystując dotychczasowe doświadczenia oraz posiadane referencje pozyskaliśmy nowych klientów zarówno na rynkach europejskich jak i pozostałych.
Szczególnie satysfakcjonuje nas przekroczenie magicznego progu 50% sprzedaży eksportowej.
W 2012 udział sprzedaży na rynki zagraniczne w ogólnej strukturze ukształtował się na poziomie 53%. Jest to wynik bardzo zadowalający, jednak wciąż mamy apetyt na więcej. Będziemy starali się robić wszystko co w naszej mocy, aby go z roku na rok powiększać.
Podsumowując rok 2012 uważam, że podjęliśmy szereg przemyślanych działań marketingowych, które w rezultacie doprowadziły do wzrostu poziomu przychodów oraz sprzedaży eksportowej. "