Skoro już jest strata klienta to mogliby przynajmniej coś wiecej: dlaczego, czy wróci klient, czy sezonowość, czy kogos bład czy wyciągną wnioski...
a tak pozostają tylko domysły
Tak samo powinni napisać o wzroście przychodów z OKTA, znowu tylko domysły. Nie wiadomo czy to przypadek, czy kontynacja trendu.
To takie proste.
ps. kolejka zakupowiczów pod dywidendę na 10,51
-------------------
Pierwszy kwartał tego roku przyniósł spółce 25-proc. wzrost przychodów, ale także wyższą stratę w ujęciu r/r. Na poziome netto wzrosła ona z -0,9 mln zł do -1,2 mln zł.
Jako negatywne czynniki spółka podaje przede wszystkim utratę kluczowego klienta z branży finansowej w Fabrity (segment e-marketing) oraz dalsze finansowanie inwestycji w markę S3 (segment media). Czynniki te wzmocniły ujemny efekt sezonowości występujący w pozostałych biznesach marketingowych. Z raportu dowiadujemy się, że w II kwartale wyniki grupy pozostaną pod presją decyzji innego kluczowego klienta Fabrity z branży przemysłowej. Jednocześnie zdaniem spółki silny wzrost sprzedaży I kwartału w Oktawave – o ponad 150 proc. r/r - oraz wysoki poziom już zakontraktowanej sprzedaży pozwalają liczyć na lepsze wyniki w kolejnym kwartale. Na koniec marca środki pieniężne i ich ekwiwalenty wynosiły 5,9 mln zł.
http://wiadomosci.stockwatch.pl/inwestorzy-kupuja-akcje-k2-internet-pod-9-proc-stope-dywidendy,akcje,132447
http://wiadomosci.stockwatch.pl/gielda-po-wynikach-siedem-ciekawych-spolek-z-wysoka-dywidenda,akcje,135991?utm_source=by_tags_0&utm_medium=swn_article_bottom&utm_campaign=swn_article_bottom