Dużo nowych wiadomości.
Wielu nowych Klientów, kilka nowych pomysłów.
Co cieszy, oprócz liczb oczywiści, gdzie okazało się to segment agencyjny i mediowy były głównymi driverami pozytywnych zmian w wynikach.
Agencja na poziomie EBITDA 330 tys PLN zysku, przy 453 tys straty rok wcześniej, a to przy wzroście przychodów z 8 493 000 na 8 794 000 PLN. Szaleństwo za to w segmencie mediowym, gdzie przychody wzrosły z 7,1 mln PLN do 11,6 mln PLN co pozwoliło zwiększyć zysk EBITDA z 55 tys PLN do poziomu 635 tys PLN.
To co wg mnie warto wypunktować:
S.agencyjny
- nawiązanie współpracy z Lays na 7 rynkach
- rozwinięcie współpracy ze szwajcarskim bankiem Pictet
-pozyskanie do współpracy przez K2 Digital Transformation IKEA, P4 sp. z o.o oraz Shell
S. mediowy
- nowy Klienci:Ultimo, Sephora, Canpol Babies,LOVI ale również Shell oraz MEED z Dubaju
- stworzenie Data Management Platform - platformy do zarządzania danymi opartej o chmurę obliczeniową Oktawave
- stworzenie narzędzia do optymalizacji synergii działań TV offline oraz online