Jakoś nie wyobrażam sobie, aby w takich dużych obiektach istniały tylko serwisy - to nie może być przecież opłacalne. Może będą sprzedawali samochody używane, tak jak iMotors? W raporcie wspominali o możliwości przejścia na taki model działalności.
Druga część porozumienia też jest ciekawa. Jakim cudem BAH ma wybudować nowy salon, skoro ma niby do spłacenia taki dług? Wygląda na to, że zdecydował o tym również producent, a to przecież jemu spółka wisi pieniądze. Coś tu nie pasuje, nie uważacie?
Ogólnie rzecz biorąc mam wrażenie, że tutaj pozytywne komunikaty są często przedstawiane neutralnie, a negatywne bardziej negatywnie niż są. O arbitrażu z Karlikiem dowiedzieliśmy się przykładowo z komunikatu, który wyglądał raczej źle (i był opublikowany chyba tylko dlatego, że Karlik wykonał jakiś ruch), a do tego zastanawiające jest to, dlaczego informacja ta nie znalazła się w raporcie za 3 kwartał 2021 roku. Ogólnie wygląda na to, jakby wszystkie te arbitraże były mało znaczące. W sumie kto by się tam przejmował tymi kilkadziesięcioma milionami, prawda?
Skończyliśmy na czerwono więc w sumie nie na znaczenia, czy dzisiejszy komunikat był pozytywny czy nie. Kurs jest prawie taki jak był, nic się nie stało, można się rozejść