Witam,
Informacyjnie wskaźnik C/P dla spółek w których sprzedaż internetowa jest dominującym kanałem na dzień 31.12.2020 r.
Dadelo Przychody: 65 mln zł Kapitalizacja: 240 mln zł C/P = 3,69
Answear Przychody: 408 mln zł Kapitalizacja: 610 mln zł C/P = 1,5
SFD Przychody: 200 mln zł Kapitalizacja: 192 mln zł C/P = 0,98
E-obuwie Przychody: ok. 2 mld zł Wycena: 5 mld zł (20 % udziałów zostało wycenionych na 1 mld zł) C/P = 2,5
Answear oczywiście jako pośrednik innych marek siłą rzeczy generuje najmniejsze marże, stąd także C/P niższy niż Dadelo czy E-obuwie.
SFD................. Ciężko komentować. Dominująca sprzedaż marek własnych (czytaj wysokomarżowych), przychody w 2021 r. prawdopodobnie zbliżą się do 300 mln zł.
Po koleżeńsku, odradzałbym sprzedaż, przynajmniej do czasu debiutu na GPW.
Pozdrawiam.