Winter Survival weźmie udział w CONVERGENCE GAMES SHOWCASE 25 w czwartek za dwa dni 18 września, zaprezentowany zostanie nowy trailer gry, co oznacza oficjalny start kampanii marketingowej przed premierą. Przed chwilą na Steamie pojawił się nowy devlog z masą nowości i szczegółami dużej aktualizacji wprowadzającej istotne zmiany w grze. Przebudowano fabułę, dodano nowe systemy rozgrywki, poprawki techniczne oraz szereg ulepszeń graficznych. Zmodyfikowano mechanikę sanity, interfejs craftingu, balans walki a pochodnia stała się częścią systemu walki. Wprowadzono również nowy łatwiejszy poziom trudności „Nowicjusz” i to moim zdaniem warto podkreślić, bo po wyjściu gry we wczesnym dostępie wielu graczy narzekało na zbyt wysoki poziom trudności lub próg wejścia. Zoptymalizowano też wydajność i gra obsługuje teraz FSR, DLSS i TSR, a nowy ekran kompilacji shaderów przy starcie ma rozwiązać problemy z przycięciami (kolejna rzecz często zgłaszana po premierze EA) przed chwilą też na oficjalnym Instagramie gry pojawił się kolejny klip czyli pełnoskalowa kampania marketingowa Winter Survival właśnie rozpocznie sie lada moment. Takie ruchy sugerują, że ogłoszenie daty premiery to prawdopodobnie już kwestia dni, a nie miesięcy.