To fragment tekst z Parkietu
Dostosuj się albo zgiń
Dla sklepów internetowych, które się nie dostosują do zmian, to egzystencjalne zagrożenie, zaś dla tych mających ambicję stać się pionierami tej technologii agentowa AI to szansa na zdobycie konkurencyjnej przewagi. Dowodzi tego Baseig, spółka z NewConnect, rozwijająca technologie AI-commerce. Firma kierowana przez Kamila Stanka wprowadza do sprzedaży innowacyjną platformę SaaS, opartą na wieloagentowej technologii sztucznej inteligencji. Komercyjny debiut rozwiązania zaplanowany jest na I połowę 2026 r., ale jeszcze w listopadzie pokaże ona pierwszą wersję platformy – narzędzie dla e-commerce, łączące w jednym systemie zaawansowaną analitykę danych, personalizację oferty oraz automatyzację marketingu.
– Pozwoli ono nawet małym i średnim sklepom korzystać z pełni możliwości AI, bez konieczności budowania własnych zespołów data science czy inwestowania w kosztowną infrastrukturę – mówi Stanek.