Hmmm, no to zaczynają się zmiany. Chyba trafiłem w punkt z dzisiejszymi zakupami. Spółka odważniej wchodzi w fashion, a co ważniejsze coraz szerzej otwiera się na kolekcję damską.
"Niezależnie od wariantu, nowe aranżacje salonów Vistula pozwolą na pełniejszą i lepszą prezentację kolekcji damskiej, która w perspektywie 2025 roku ma mieć ok 15% udział w sprzedaży marki. Dlatego w nowym koncepcie ponad 1/3 powierzchni sklepu przeznaczona została dla klientek marki i kobiecej części kolekcji, zaznaczono także.".
Polecam artykuł i zapraszam do dyskusji
https://isbiznes.pl/2023/11/16/grupa-vrg-rozpoczela-projekt-remodelingu-sieci-stacjonarnej-marki-vistula-w-calym-kraju/
Dodam, że Triton aktualnie opracowuje rekomendację. Zobaczymy na ile wycenią najlepszą polską markę modowa męską