W lutym 2024 w Grupie Madkom SA wartość zafakturowanych usług serwisowych wyniosła 1.073,96 tys. zł. Narastająco wartość zafakturowanych usług serwisowych emitenta wzrosła w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 r. o 977,87 tys. zł, co stanowi 32% wzrost. Wzrost wartości zafakturowanej sprzedaży spowodowany jest podpisywaniem przez Spółkę kolejnych umów na świadczenie usług oraz tym, iż kolejni Klienci weszli w tzw. płatny serwis, kończąc okres gwarancji wynikający z kontraktu głównego,
co wynika z długoletnich założeń strategii firmy.
Po raz kolejny luty okazał się miesiącem rekordowych obrotów z tytułu serwisu oprogramowania w całej historii działalności spółki, co dowodzi niezachwianej pozycji naszych rozwiązań na rynku oraz zaufania, jakim obdarzają nas klienci.
W ostatnim kwartale prowadzono intensywne działania handlowe poprzez przygotowanie dokumentacji do ofert przetargowych, co pozwoliło na pozyskanie nowych kontraktów. W rezultacie w lutym 2025 podpisano szereg nowych umów m.in.: z Gminą Jeżowe, Gmina Wojsławice, Gminą Dragacz, Gminą Kraśniczyn o łącznej wartości 4,9 mln zł brutto. O podpisaniu niektórych z tych umów
informowaliśmy w raportach bieżących ESPI. W skutek przeprowadzonego zamówienia publicznego Emitent w dniu 24.02.2025 r.
podpisał umowę na realizację zamówienia, pn. "Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz modernizacji Regionalnego Systemu Biuletynów Informacji Publicznej" z Województwem Małopolskim o łącznej wartości 4,49 mln zł brutto. Termin realizacji umowy upływa 24.02.2027 r.