Ciekawe, czy sprzedaż magazynów energii MTE pod logo Netsu to typowy debranding.
Są tego plusy i minusy. Plus to można iść na ilość. Tak wiele firm sprzedaje swoje produkty np. w Biedronce. Oczywiście pod logo Biedronki. Dlatego ta umowa nie wyklucza sprzedawania tych magazynów przez Tauron pod ich logiem. Minus to niewielkie marże. Pośrednik sprzedający pod swoim logiem tez musi zarobić. Swoją drogą, czy MTE nie wierzy w sukces sprzedaży pod swoim logiem, czy tylko zwiększa ilość dystrybutorów tych magazynów. Zobaczymy w praniu.
Chciałbym dowiedzieć się na dzisiaj jednej konkretnej informacji od Zarządu. Ile takich magazynów już zamówiono do produkcji i ile sprzedano. W sztukach. Z podziałem, pod swoim logiem i pod logiem innych firm. Chyba proste do policzenia !!! Byłoby trochę jaśniej. Pozdr.