Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wzrósł w marcu do 8,1 proc. z 5,6 proc. w lutym - GUS22.04. Warszawa (PAP) - Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wzrósł w marcu do 8,1 proc. z 5,6 proc. w lutym - podał w środę GUS.GUS podał, że wysoki udział sprzedaży przez internet wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grupy "tekstylia, odzież, obuwie".Według GUS, udział ten wzrósł w marcu do 35,6 proc., podczas gdy w lutym stanowił on 17,4 proc., a także podmioty z grupy "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach".Tu odnotowano wzrost udziału z poziomu 17,0 proc. w lutym do 26,2 proc. w marcu i "meble, rtv, agd" odpowiednio wzrost z 9,6 proc. w lutym do 24,5 proc. w marcu.