1. Gdevs jest małym studiem i tworzy małe gry:
„Naszym zadaniem jest dowiezienie jak najlepszej rozrywki, więc szacunki sprzedaży zostawiam analitykom. Natomiast dobrze czujemy się w modelu gdy koszty produkcji kształtują się w okolicach 50 tys. USD” – powiedział prezes.
2. Trial Hackhub - to niespodziewany sukces - peak > 2.000 i oceny 71 vs. 2
„HackHub” (I kw. 2025, koszt 5 tys. USD, 50% udział w zyskach, tryb co-op, moderowanie przez społeczność)
3. Spółka zarabia na swoje wydatki - w Q3 przychody ze sprzedaży 324K vs. koszty 294K
4. Strategia
„Naszą odpowiedzią na wyzwania rynkowe jest koncentracja na kosztach, wynagrodzenie jako procent zysku z gry i tworzenie prostych, viralowych, tanich gier w obliczu postępującej tiktokizacji naszej grupy docelowej” – podsumował Bator.
No i jeszcze lockup na 73,74% akcji!
Kapitalizacja Gdevs przy tych perspektywach to jakiś żart ;)