Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  179,80 zł , zmiana od tamtej pory: -19,35%

trampolina się napina - vrfabric

Zgłoś do moderatora
Przychód ze sprzedaży kilku nowych wydanych na VR gier to 6.529.505,26 zł, to w porównaniu z analogicznym okresem roku 2022, gdy wartość niniejszych przychodów wyniosła 601.998,02 zł, oznacza wzrost o 984,64%. Niesamowity progres. To co dopiero opublikuje Simfabric po sprzedaży na rynkach azjatyckich kilkunastu wydanych gier na różne nośniki.

ps.
trampolina VFA / vrfabric się napina - raporty na stole- prezes dokupuje od ok. roku co ok. 1 mc
  • trampolina się napina - vrfabric Autor: ~seeu

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
SCPFL -1,89% 145,00 2025-11-18 17:00:00