T-Mobile prowadzi kampanię promującą nową ofertę internetu w T-Mobile na kartę. Jednym z ważnych działań komunikacyjnych jest making of teledysku Cleo stworzony w technologii video 360°. To pierwsza tego typu realizacja na polskim rynku, zrealizowana przez SMG LiquidThread.
linkDziałania promocyjne T-Mobile na Kartę są mocno osadzone w kontekście muzycznym. We współpracy z piosenkarką Cleo powstały dwa spoty, emitowane w telewizji od 1 lutego 2016 r. oraz remix singla Cleo „Zabiorę nas”. Koncept kampanii oraz kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.
Na potrzeby działań digitalowych, do remiksu najnowszego singla Cleo stworzona została specjalna wersja teledysku wykorzystująca technologię Video 360°. Po raz pierwszy w Polsce widzowie mogą jednocześnie podążać za fabułą klipu, obserwować to co działo się poza planem zdjęciowym i oglądać materiały „making of”.
Teledysk można zobaczyć w kanałach społecznościowych T-Mobile na Youtube’ie i Facebooku oraz przygotowanej na potrzeby kampanii stronie internetowej, na której prezentowana jest nowa oferta promocyjna T-Mobile na kartę.
Za remiks utworu Cleo odpowiedzialny jest belgijski producent Dj Basto, który tworzył dla takich artystów jak will.i.am, Britney Spears, Kylie Minogue, Moby czy Ed Sheeran.
SMG LiquidThread odpowiada za kreatywne rozwinięcie kampanii w mediach digitalowych oraz produkcję „makingofu” teledysku Cleo w technologii Video 360°. SMG odpowiada za strategię oraz planowanie i zakup mediów. Autorem komunikacji ATL jest agencja Bridge2Fun, a za komunikacje BTL odpowiedzialna jest agencja G7.
http://www.mediafm.net/m/art/53202/teledysk-360-wspiera-promocje-t-mobile-na-karte.html
Aby obejrzeć teledysk w technologii 360° trzeba załączyć bezpośrednio na YouTube, ale nie przez stronę internetową:
https://youtu.be/VvrPqQOSRQE