Tencent i IGS mają zapewnić wsparcie e-sportowe wymagane do aktywowania i zarabiania na fanach klubu piłkarskiego poprzez połączenie ich zasobów z własnym ekosystemem – wyjaśnia Hanamov.Tencent zapewnia więc świeży dopływ fanów piłki nożnej do swoich gier, a dodatkowo może liczyć na pieniądze z turniejów wygranych przez zawodników FC Barcelony.
W przypadku polskiego podmiotu również można utkać ciekawą pajęczynę powiązań. Hamanov szefuje bowiem nie tylko IGS-owi, ale również Fintech Ventures, notowanemu na NewConnect. To właśnie ta spółka jest większościowym udziałowcem tworzonej w Polsce aplikacji Spoko.app, skoncentrowanej na tanich przelewach międzynarodowych.
Spoko.app mogłaby więc skorzystać np. na patronowaniu zawodom lub sponsorowaniu drużyn i jednocześnie zwiększyć swoją rozpoznawalność. Pod tym kątem rynek turecki jest szczególnie ciekawy – liczy 82 mln mieszkańców i może się pochwalić wielomilionową europejską diasporą (np. w Niemczech).
Do tego Fintech Ventures ma w swoim portfelu inne startupy finansowe, które może wprowadzać na nowe rynki i pozycjonować w świecie e-sportu, np. w kontekście ułatwień przy mikropłatnościach.
Na czele
e-sportowej sekcji stanął pokerowy specjalista.
całość znajdziecie na forum IGS
Autor: ~ZającPoziomka
miłej lektury i
WESOŁYCH ŚWIĄT