Forum Giełda +Dodaj wątek

Sygnity zbuduje system IT dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Zgłoś do moderatora
Sygnity zbuduje system IT dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Dariusz Wolak 27-12-2013, ostatnia aktualizacja 27-12-2013 11:13
Prześlij e-mailem Dodaj do: Share on facebookShare on wykopShare on twitterShare on blipShare on naszaklasaShare on googleMore Sharing Services
1
Wydrukuj Wielkość tekstu: A A A
Informatyczna firma zainkasuje 1,17 mln zł brutto za budowę Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK) dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

Urząd do Spraw Cudzoziemców wybrał ofertę Sygnity w przetargu na budowę Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK). O zlecenie zabiegało łącznie aż osiem firm. Oferta Sygnity miała wartość 1,17 mln zł brutto. Budżet przygotowany przez zamawiającego miał wartość 3,22 mln zł brutto. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
SYGNITY -2,88% 101,00 2025-10-13 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.