"Red Lim Studio jest developerem i wydawcą dobrze ocenianego horroru „Rise of Insanity”, który zadebiutował w 2018 roku.
Zgodnie z umową, produkcja gry rozpocznie się w styczniu 2024 roku i potrwa około 1,5 roku.
Planowany budżet projektu wynosił będzie około 1,5 / 1,7mln zł.
Tak szybki czas produkcji oraz stosunkowo niewielki budżet stanowi efekt realizowanej od pewnego czasu strategii spółki, polegający na dzieleniu się rozwiązaniami gameplayowymi, AI, assetami oraz rozmaitymi funkcjonalnościami pomiędzy projektami.
Straw Fields podobnie do innych „dużych” tytułów Madmind Studio, stanowić będzie część stworzonego przez nas uniwersum „The World of Agony”.
Pomimo mniejszego budżetu, skala projektu zbliżona będzie do gry Paranoid.
W budżecie przewidziane jest także miejsce na materiały marketingowe, w tym CGI.
Z racji na tematykę gry oraz jej miejsce akcji, spółka będzie starała się o dotacje na ten projekt.
Za produkcję gry odpowiadać będzie Red Limb Studio.
Rolą Madmind Studio będzie dzielenie się technologią, wsparcie techniczne, działania marketingowe i crosspromocyjne oraz wydawnicze.
Straw Fields podobnie jak pozostałe gry spółki, skorzysta z silnika Unreal Engine 5 oraz z systemów stworzonych przy okazji produkcji gry Paranoid. "
Ciekawa ta współpraca i dobry pomysł z optymalizacjom czasu produkcji. Paranoida robią już 4 czy 5 lat, a kolejne gry takiej skali będą już powstawać w 1,5 roku. Może to oznacza, że nowa gra z serii Lust również pojawi się szybciej niż myśleliśmy?