Przyznanie Emitentowi dofinansowania
Zarząd SMT Software S.A. informuje, iż w dniu 21.09.2010 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A. zaakceptowała wniosek SMT Software S.A. o dofinansowanie Projektu "Wsparcie spółki SMT Software S.A w zakresie pozyskania inwestora zewnętrznego" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Działalnie 3.3. "Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP", Poddziałanie 3.3.2. "Wsparcie dla MSP".
Wartość przyznanego dofinansowania wynosi 105 000 zł, co stanowi 50% całkowitego budżetu projektu. Planowany termin jego realizacji przypada na okres od 01.01.2011 do 30.06.2011 r.
Realizacja projektu przyczyni się do pozyskania zewnętrznego kapitału z venture capital i/lub od inwestorów prywatnych, który zostanie wykorzystany do utworzenia w przedsiębiorstwie nowego działu odpowiedzialnego za projektowanie informatycznych systemów wspierających instytucje finansowe w zakresie leasingu.
PODSTAWA PRAWNA RAPORTU
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 r. "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
* Szymon Pura - Członek Zarządu
* Alicja Szymkiewicz - Manager ds. marketingu i PR
__________________________________________________________________-
Powyższa informacja ma związek z zapowiedzianą wcześniej nową emisją akcji i wejściem na rynek główny.
Zasadność utworzenia nowego działu jest niekwestionowana. Świadczy o nieustającym rozwoju spółki, a odrębny dział pozwoli na stworzenie efektywnego zespołu produktowego pracującego na bazie już istniejących produktów spółki.
Doświadczenia z wyodrębnieniem specjalistycznego działu dedykowanego wskazują,
że SMT poradzi sobie i tym razem.(wcześniej z sukcesem uruchomił dedykowany dział sprzedażowy Satis, zespół GIS oraz dedykowany dział SMT Mobile.
Pozyskane pieniądze pozwolą na utrzymanie albo nawet zdynamizowanie tempa rozwoju spółki. SMT nadal koncentruje się na wysoko rentownych segmentach rynku a poszerzanie oferty produktowej pozwoli na oferowanie już aktualnym klientom nowych produktów.