https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wartosc-rynku-reklamy-zewnetrznej-w-2018-roku-prognozy-na-2019
Reklama DOOH w 2018r. Na rynku reklamy digital-out-of-home wartość sprzedaży w 2018 roku wyniosła 56,3 mln zł. W pierwszym kwartale osiągnęła 10 mln zł, w drugim 13,5 mln zł, w trzecim 12,8 mln zł, w czwartym 20 mln zł. Zdecydowanym liderem, jeśli chodzi o liczbę posiadanych nośników, jest Screen Network (23 518 nośników cyfrowych, w tym 38 zewnętrznych ekranów LED) AMS posiada blisko 2 000 ekranów LCD w autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej w Warszawie oraz 210 cyfrowych powierzchni na nośnikach typu Digital Citylight). 1,5 tys. ekranów w galeriach handlowych należy do IMS. do Ströer Polska blisko 2 000 ekranów LCD w wagonach oraz 31 nośników „Infoscreen” na stacjach Metra Warszawskiego. Warexpo ma w ofercie 1 536 ekranów LCD w Tramwajach Warszawskich oraz 3 wielkoformatowe, multimedialne ekrany LED w Metrze Warszawskim. Ponadto w Warszawie 3 powierzchnie LCD usytuowane na kioskach i 2 powierzchnie na wolnostojącym cyfrowym nośniku Citylight.