Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  10,65 zł , zmiana od tamtej pory: 150,70%

Rusza K2 Precise.

Zgłoś do moderatora
Firma ma ambicję być liderem w wykorzystaniu danych i precyzyjnej komunikacji na potrzeby generowania sprzedaży i rozwoju biznesu klientów.

K2 Precise jest nową firmą w grupie K2 i rozpoczyna działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.
 
Specjaliści z K2 Precise optymalizują ruch na stronach klientów oraz łączą wiedzę o zachowaniach konsumentów pochodzącą np. z serwisów www, CRM-ów czy kampanii online. Wnioski z analiz danych z różnych źródeł pozwalają na zaplanowanie działań mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich. Takie podejście podnosi innowacyjność innych usług firmy np. performance marketingu czy projektów TV i multiscreen. Daje ono nowe możliwości nie tylko w obszarze buyingu, ale również analizy i wykorzystywania danych. Firma doradza, jak wykorzystać wpływ mediów tradycyjnych na ruch online, czy jak poprzez działania w internecie wpływać na sprzedaż w tradycyjnych sklepach.
 
Domeną firmy jest digital. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie TV oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. Telewizja - zdaniem specjalistów K2 Precise - wymaga nowego podejścia, ponieważ stosowane od lat ilościowe modele zakupu reklam przestały się sprawdzać, a część pożądanej widowni już dawno odpłynęła do internetu.
 
“W naszej pracy wierzymy, że dane same w sobie są niczym. Potrzebne są moce obliczeniowe, odpowiednie narzędzia do ich przetwarzania i wizualizacji, ludzie, którzy potrafią je analizować, jak również przemyślany proces pracy, umożliwiający pracownikom agencji realnie wykorzystywać te kompetencje na co dzień” - mówi Katarzyna Wiśniewska - dyrektor zarządzająca firmy. Wiedza i kompetencje technologiczne w Grupie K2 umożliwiły rozwój własnych zaawansowanych narzędzi takich jak platforma do zarządzania danymi czy modelowanie atrybucyjne.
 
K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2: Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze, agencją K2, która posiada silne kompetencje kreatywne i doświadczenie w tworzeniu cyfrowych produktów oraz K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję.
 
Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami.
 
Na czele K2 Precise stoją doświadczeni managerowie z branży Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (Managing Director), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz obejmując stanowisko Chief Business Officer, dołączając z Maćkiem Godlewskim (Chief Growth Officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.
 
K2 Precise (www.k2precise.pl ) świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Eset czy Pracuj.pl. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 50 mln złotych.  Zespół firmy liczy 70 osób. W 2019 dział precise marketingu odpowiadać będzie za ponad 50% przychodów operacyjnych firmy.
www.k2precise.pl

Z pozdrowieniami,
Emilia Gajzler
K2 Internet S.A.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
FABRITY 1,91% 26,70 2025-09-18 13:43:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.