Niemiecki biznes Pepco upada aby się naprawić - Puls Biznesu - pb.pl – Widzimy duże możliwości na nową organizację sieci sklepów w Niemczech, tak aby mogła się rozwijać, mimo trudnej sytuacji na niemieckim rynku detalicznym – oświadczył Christian Stoffler, powołany przez firmę na stanowisko dyrektora ds. restrukturyzacji (CRO).
Niemiecki biznes Pepco to 64 sklepów zatrudniających około 500 pracowników. Wszystkie pozostaną otwarte.
Pepco weszło na niemiecki rynek w 2022 roku, ale miało na nim od początku trudności m.in. z powodu dużej konkurencji innych dyskontów niespożywczych m.in. sieci Tedi, Action, czy Woolworth.
Notowane na GPW Pepco Group, które działa w ponad 20 krajach gdzie ma łącznie ok. 3,5 tys. sklepów, zadeklarowało wsparcie finansowe dla procesu naprawczego biznesu w Niemczech.
Dzieje się, choć 64 sklepy to nieduży wpływ na całość.