Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  59,80 zł , zmiana od tamtej pory: -6,35%

Reminiscencja historyczna

Zgłoś do moderatora
Jak to bylo gdy jeden z pacjetow ,ktory przyjal SEL 24 zmarl?
Zareagowali w tej sytuacji wzorcowo. Analogicznie. Po komunikacie ,nastepnego dnia przed otwarciem notowan tzn. o 8
prezes stawil sie na konferencji by uspokoic gawiedz.
Sytuacja byla o tyle inna, ze wtedy w Polsce nikt nie mial pojecia nawet jak interpretowac takie przypadki. Nie wiedziano jak dziala FDA ,jakie sa procedury. Firmy majace badania kliniczne praktycznie nie istnialy. Nie bylo nawet jednego analityka, majacego jako takie pojecie o klinice first in class w onkologii.
Po drugie , zawieszono cale badanie,tzn. przerwano kompletnie podawanie leku.
Jak sie pozniej okazalo ,nie wykazano zwiazkow przyczynowo skutkowych, pomiedzy zgonem a dzialaniem leku.
Trzeba wiedziec ( i to rowniez na konferencji uslyszymy), ze leki podawane sa pacjetom schorowanym, ktorym nie pomoglo nic ze znanych terapii. Tamten byl w podeszlym wieku i mial mnostwo chorob wspolistniejacych.
Co do kursu wtedy padl blady strach i widac bylo kompletna bezradnosc ulicy. Polecialo o ile dobrze pamietam o 30%.
Ryvu ma o tyle trudna sytuacje na poletku biotech. ze jest jedyna polska spolka majaca klinike dopuszczona przez FDA ( te polskie biotechy ,ktore chwala sie jakimis czasteczkami onkologicznymi w pipeline , to papierowe tygrysy ,ktore nie zblizyly sie nawet do sita FDA. Zazwyczaj czcza gadanina, zamiary lub pobozne zyczenia wg. naszych tzn. nijakich standardow. Ktos , kto to odniesie sukces dopuszczenia przez FDA w onkologii ma paradoksalnie bardzo trudna sytuacje , poniewaz pacjeci sa nieuleczalnie chorzy z wyczerpana sciezka terapii i poprostu umieraja. W USA to przy setkach takich studiow klinicznych umieja sobie z tym radzic. W Polsce poprostu nie ma z czym porownywac. To jest onkologia nie jakies pice covidowe, zapalenia czegos tam itp.
Jezeli chodzi o sprzedaz Romanowskiego. No nie wiem. To nie bylo przeciez sypanie tylko umowiona sprzedaz po ustalonej cenie dla umowionego kupca. Tak mi sie wydaje. Czyzby facet tego kalibru zrobil temu kupujacemu taki numer ? Watpie. Jak do tad to nie ich sposob prowadzenia biznesu. Fakt ,ze dzieciarnia z bankiera podnosi larum i wypisuje typowo bankierowskie dyrdymaly nie dziwi bo to leszcze z tysiakiem w kieszeni i zawsze tak pisza.
Zwala bedzie pewna. Ze trzy miesiace czekania na interpretacje i przesuniecie calego projektu tez. Glupio, ze wlasnie za kilka dni maja prezentowac najnowsze wyniki .A moze wlasnie nie.?
Specyfika tej spolki jest taka a nie inna no i z tym trzeba sie liczyc. Dlatego tez dobrze ,ze Selvita i Ryvu nie dziela ryzyka .
Polska jest absolutnie nie dojrzala do takich przedsiewziec. W tym kraju nikt sie nie wzruszy wtopa poltora miliarda w jakas ostroleke itp. ale bedzie jeczal gdy zda sobie sprawe z ryzyk wynikajacych w badaniach i leczeniu niezbadanymi metodami.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
RYVU -1,06% 56,00 2021-08-05 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.