O miejsce (przewagę) na podium walczą gamingi i filmowcy.
cytat ;
Zarząd CDA S.A. ("Spółka") informuje, że sprzedaż w okresie styczeń-marzec 2020 r. wyniosła około 13 mln zł, co stanowi wzrost o 46,7% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Główne źródło przychodów stanowi sprzedaż abonamentów CDA Premium, a wpływy z tego tytułu wyniosły ok. 11,85 mln zł. Na koniec marca 2020 r. liczba subskrybentów wyniosła 266,3 tys., to jest o 43% więcej wobec marca 2019 r.
Jednocześnie Spółka informuje, że w związku z epidemią koronawirusa SARS CoV-2 i pandemią COVID-19 obserwuje zwiększenie zainteresowania usługą CDA Premium, szczególnie w kanale aplikacji dedykowanej na telewizory i urządzenia mobilne. W ub.r. Spółka w znaczący sposób zintensyfikowała działania rozwojowe w tym segmencie, a dalszy rozwój stanowi priorytet Spółki.
Do końca grudnia 2019 r. dedykowaną aplikację CDA na telewizory i urządzenia mobilne pobrano 4,3 mln razy, natomiast do końca marca 2020 r. ilość pobrań zwiększyła się o 1 mln, tj. 5,3 mln instalacji na wszystkich urządzeniach